پشتیبانی سریع : ۰۹۱۵۷۰۴۴۴۰۴ – ۰۲۱۷۱۰۵۳۸۳۲ 

نقد و بررسی مشخصات و ویژگی های دوربین مداربسته سه بعدی

دوربین مداربسته سه بعدی یکی از انواع دوربین های وای فای برای کنترل و نظارت محیط کار و یا منازل می باشد. اگر قصد ندارید هزینه و زمان زیادی برای راه اندازی سیستم امنیتی بپردازید این دوربین می تواند بهترین انتخاب ممکن باشد. در این مطلب به طور کامل در رابطه با ویژگی های دوربین وای فای سه بعدی توضیح می دهیم.

معرفی دوربین مداربسته سه بعدی

دوربین سه ‌بعدی دوربینی است که می‌تواند تصاویر یا فیلم‌های سه ‌بعدی را ثبت نماید. این دوربین مداربسته تصاویری را به صورت محدب گرفته و این تصاویر را در زاویه های گوناگون به تصاویر تخت تبدیل می کند. دوربین های سه بعدی با نام VR نیز شناخته شده اند.

اگر به دنبال این هستید که با هزینه و ابزارهای کنترل کمی نسبت به محیط کار یا منزلتان کنترل داشته باشید دوربین مداربسته سه بعدی انتخاب خوبی است.

دوربین مداربسته سه بعدی
دوربین های سه بعدی وای فای برای زمانی که می خواهید در کمترین زمان ممکن یک سیستم امنیتی راه بیندازید مناسب اند.

کاربرد اصلی این دوربین مداربسته نظارت کلی بر یک محل خاص فقط توسط یک دوربین می باشد. دوربین مداربسته سه بعدی یک تصویر محدب 360 درجه ای از زاویه بالا ضبط می کند و سپس توسط نرم افزار خاص خودش بر روی تلفن همراه و تبلت این تصویر را به تصاویر تخت تبدیل می نماید.

مزایای خرید دوربین مداربسته سه بعدی

دوربین مداربسته سه بعدی نوع غیرپیچیده و سبکی از دوربین های مداربسته می باشد. این دوربین به دستگاه DVR و NVR نیاز ندارد. در این دستگاه ها نیازی به کابل کشی برای دوربین هم نیست.

دوربین مداربسته وای فای سه بعدی نیازی به IP Static و یا Port Forwarding  برای انتقال تصویر ندارد. این دوربین اطلاعات را بر روی حافظه جانبی خودش ذخیره می کند. سپس شما می توانید این اطلاعات را از طریق وای فای یا کابل بر روی کامپیوتر یا حتی تلفن همراهتان مشاهده کنید.

ویدئوهای ارسالی از طریق وای فای می توانند به صورت آنلاین نیز نمایش داده شوند. شما می توانید با نصب سریع و آسان یک دوربین به تمام زوایای اتاق کنترل داشته باشید. این دوربین تا 4 برابر امکان زوم کردن دارد.

از مزیت های این دوربین مدار بسته می توان به امکان مکالمه دوطرفه، راه اندازی آسان و سریع، تشخیص حرکت، قیمت ارزان و دید در شب دوربین اشاره نمود.

دوربین مداربسته سه بعدی
نمونه ای از تصاویر نمایش داده شده توسط دوربین سه بعدی

معرفی دوربین وای فای سه بعدی در دیجی دوربین

دیجی دوربین به عنوان برترین سایت فروش آنلاین انواع دوربین امنیتی، دارای دوربین مداربسته سه بعدی نیز می باشد. تصاویری که در این دوربین سه بعدی یا همان دوربین چشمه ماهی نمایش داده می شوند به صورت پاناروما بوده و همین امکان باعث می شود تا یک محدوده حدوداً ۱۰۰ متری را کامل و بدون هیچ نقطه کوری نمایش دهد.

تصاویر این دوربین دارای کیفیت اچ دی و ۲ مگاپیکسل رزولوشن بوده و دارای قابلیت اتصال به مودم وای فای می باشند. این دستگاه یک مموری کارت ۶۴ گیگابایتی دارد که بر روی این دستگاه نصب می شود و با آن شما می توانید به راحتی حدود ۲۳ روز را فیلم برداری کنید.

پسوند فیلم های ذخیره شده دوربین AVI می باشد. این پسوند معمول ترین پسوند ویدئو می باشد که بر روی انواع گوشی های تلفن همراه و کامپیوتر قابل اجرا است.

دوربین مداربسته سه بعدی
دوربین مداربسته سه بعدی وای فای موجود در دیجی دوربین دارای چندین لنز مختلف جهت تسلط درجه به محیط اطراف می باشد.

حساسیت سنسورهای دوربین سه بعدی

این دوربین سه بعدی دارای سنسور حرکتی می باشد و به محض مشاهده حرکت در مقابل دوربین بر روی موبایل شما آلارم ارسال می کند. به این امکان اصطلاحا Motion Detect گفته می شود. بازیابی تصاویری که با Motion Detect ذخیره شده اند بسیار آسان است.

داشتن میکروفن جهت شنیدن صدای محیط و اسپیکر بسیار قوی جهت پخش صدای شما در محیطی که دوربین نصب شده، از دیگر قابلیت های این دوربین بی سیم می باشد. در این دوربین امکان گفتگوی دو طرفه نیز مهیا شده است.

خرید دوربین سه بعدی

برای خرید دوربین وای فای سه بعدی می توانید به لینک ارائه شده مراجعه کنید. همچنین کارشناسان ما به صورت تمام وقت حاضرند تا به شما در رابطه با انواع دوربین های خودرو و دوربین های امنیتی مداربسته مشاوره دهند. با کمک تیم مشاورین ما می توانید بهترین دوربین را با توجه به میزان بودجه و نیازتان خریداری کنید.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

نکات نگهداری خودرو

نگهداری از خودرو و نکات صحیح فنی یکی از دغدغه‌های اصلی مالکان خودرو می‌باشد؛ استفاده نادرست از اتومبیل سبب خراب شدن خودرو می‌شود به طور

ادامه مطلب »