پشتیبانی سریع : ۰۹۱۵۷۰۴۴۴۰۴ – ۰۲۱۷۱۰۵۳۸۳۲ 

با ویژگی پارکینگ مد در دوربین خودرو آشنایی دارید؟

پارکینگ مد یا مد پارکینگ در دوربین های مداربسته خودرو  یکی از قابلیت های امنیتی برای خودرو به حساب می آید . با فعال سازی این قابلیت دیگر نگران امنیت ماشین و خودروی خود در هنگام پارک نخواهید بود .

اشتباه نکنید این قابلیت همان دوربین دنده عقب ماشین شما نیست . در ادامه بیشتر درباره این قابلیت صحبت میکنیم …

 

قابلیت پارکینگ مد چیست؟

قابلیت پارکینگ مد به معنی قرار گرفتن تمامی اجزای سیستم شما برای حالت پارکینگ  . حالت پارکینگ مد برای خودرو زمانی فعال است که خودروی شما خاموش شود . زمانی که شما خودروی خود را خاموش کنید دوربین خودروی شما بر روی پارکینگ مد میرود .

 

در پارکینگ مد دوربین خودرو چه اتفاقی می افتد؟

زمانی که فعال شود دوربین مدار بسته خودروی شما تا نیم ساعت فیلم برداری خود را ادامه میدهد . تا اگر اتفاقی افتاد آن را ضبط کرده باشد . یا این کار شما میتوانید با خیال راحت ماشین خود را در پارکینگ های عمومی و یا مکان هایی که امنیت آنها تضمین شده نیست پارک کنید .

در این مدت اگر دوربین شما دارای وای فای باشد میتوانید با گوشی خود تصاویر دوربین را مشاهده کنید و اگر این ویژگی را نداشته باشد نگران نباشید . بعد از مراجعه به خودرو میتوانید فیلم های ضبط شده بر روی مموری را مشاهده کنید .

دوربین های خودرویی که از این قابلیت پشتیبانی میکنند دارای باتری هستند که وقتی خودوری شما خاموش است نیز بتوانند فیلم برداری کنند .

 

جلوگیری از فعالیت سارقان با دوربین مداربسته خودرو

دوربین خودرو نمیتواند از فعالیت ساقان خودروی شما جلوگیری کند . اما در شناسایی این افراد به شما کمک میکند . عموما دوربین های خودرو در مکان هایی مخفی از خودرو استتار میشوند تا کسی آنها را نبیند .

CarSecurity
CarSecurity

سارقان در هنگام دزدی از منازل و مکان ها به دنبال دوربین های مداربسته هستند تا چهره آنها شناسایی نشود اما به علت همه گیر نشدن دوربین های خودرو در بین رانندگان و مردم کسی انتظار این که خودوری شما دارای دوربین مداربسته باشد را ندارد .

 

دوربین خودرو

دوربین خودرو دارای قابلیت های فراوانی میباشد که در مقاله ای با عنوان ” دوربین خودرو چیست؟ و چه کاربردی در خودرو دارد؟ ” مفصل راجب آن صحبت کرده ایم.که پیشنهاد میشود قبل از خرید حتما مقاله مرتبط را مطالعه کنید.

 

 

[porto_product_category title=”برخی از دوربین های خودرو موجود در فروشگاه” view=”grid” per_page=”4″ orderby=”rand” category=”دوربین خودرو”]

 

محصولات بیشتر فروشگاه  ” دوربین خودرو 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

نکات نگهداری خودرو

نگهداری از خودرو و نکات صحیح فنی یکی از دغدغه‌های اصلی مالکان خودرو می‌باشد؛ استفاده نادرست از اتومبیل سبب خراب شدن خودرو می‌شود به طور

ادامه مطلب »