پشتیبانی سریع : ۰۹۱۵۷۰۴۴۴۰۴ – ۰۲۱۷۱۰۵۳۸۳۲ 

نقد و بررسی دوربین خودرو دو لنز DrivePro 500

دوربین خودرو انواع و مدل های مختلفی دارد . مشتریان هنگام خرید در انتخاب اینکه کدام دوربین خوب است به مشکل های فراوانی میخورند . درباره اینکه کدام دوربین بهترین دوربین خودرو است قبلا بحث کردیم . در این مطلب میخواهیم به نقد و بررسی دوربین خودرو DrivePro 500 بپردازیم .

 

دوربین خودرو دو لنز DrivePro 500

یکی از دوربین های پرفروش در فروشگاه های دوربین خودرو این مدل میباشد . این دوربین دارای دو لنز مجزا میباشد . لنز اصلی دوربین خودرو DrivePro 500 قابل حمل میباشد . این دوربین در فروشگاه دوربین خودرو ایمن انفورماتیک شرق ایران به قیمت 385 هزار تومان به فروش میرسد . جهت مشاهده این محصول به فروشگاه مراجعه کنید .

 

لنز دوربین خودرو DrivePro 500

همانطور که در بالا گفتیم این دوربین دارای دو لنز مجزا از هم میباشد که میتوانید در مکان های مختلفی از خودروی خود نصب کنید . لنز اصلی دوربین قابل حمل میباشد یعنی میتوان از ماشین خارج کرد و به عکس برداری یا فیلم برداری پرداخت .

هر دو لنز قابلیت دید در شب دارد . لنز اول دارای زاویه دید 130 درجه و لنز دوم دارای زاویه دید 180 درج میباشد . میتوان از لنز اصلی برای فیلم برداری از جلوی خودرو استفاده کرد و از لنز دوم نیم جهت فیلم برداری از داخل یا دوربین دنده عقب ماشین بهره برد .

کیفیت لنز های دوربین 5 مگاپیکسل و کیفیت تصویر Full HD 1080P میباشد . جزئیات بیشتر درباره لنز های دوربین را در صفحه مخصوص این دوربین خودرو در فروشگاه بخوانید .

لنز DrivePro 500
لنز DrivePro 500

منبع تغذیه

این دوربین میتواند از شارژر فندکی خودروی شما استفاده کند و خود را شارژ نماید . علاوه بر این یک باتری هم در داخل دوربین قرار داده شده تا درصورتی که ماشین خاموش است و یا شارژر به آن وصل نیست ، دوربین بتواند به کار خود ادامه دهد.

با این که فیلم برداری یک عمل سنگین ب حساب می آید. اما باتری این دوربین میتواند تا چندین ساعت را بصورت مدام فیلم برداری کند .

 

نقاط ضعف دوربین خودرو DrivePro 500

نقطه ضعف بزرگی در این دوربین مشاهده نمیشود . یکی از نقاط ضعف این دوربین طراحی آن است که هر کس وارد خودرو شود متوجه حضور دوربین در داخل ماشین میشود . به همین دلیل نمیتوان از این دوربین به عنوان دوربین مخفی خودرو استفاده کرد . یکی از کاربرد های این دوربین برای ثبت وقایع و ثبت خاظرات از جاده و یا سفر میباشد .

اگر تجربه استفاده از این مدل دوربین را دارید از تجربه های خود در قسمت نظرات برایمان بنویسید …

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

نکات نگهداری خودرو

نگهداری از خودرو و نکات صحیح فنی یکی از دغدغه‌های اصلی مالکان خودرو می‌باشد؛ استفاده نادرست از اتومبیل سبب خراب شدن خودرو می‌شود به طور

ادامه مطلب »