پشتیبانی سریع : ۰۹۱۵۷۰۴۴۴۰۴ – ۰۲۱۷۱۰۵۳۸۳۲ 

معرفی انواع دوربین خودرو

فروشگاه ایمن انفورماتیک شرق ایران به عنوان وارد کننده و پخش انواع دوربین خودرو و تجهیزات امنیتی در برندهای معتبر بوده است. این فروشگاه با هدف حذف واسطه های بازاری و ارائه دوربین مداربسته خودرو به مصرف کننده نهایی اقدام به راه اندازی وب سایت نمود. ما اعتقاد داریم قیمت مناسب و عرضه مستقیم می تواند نقش بسیار مؤثری در بالا بردن توان خرید هم میهنانمان را داشته باشد. همواره بر این باوریم که رضایت مشتری اصل بسیار مهمی است که پیشرفت این فروشگاه تنها از این طریق محقق خواهد گشت.

برای خرید حضوری دوربین مداربسته خودرو در مشهد می توانید فروشگاه شرق ایران مراجعه کنید و چنانچه امکان مراجعه حضوری میسر نیست می توانید با مشاوران فروشگاه در تماس باشید تا ضمن کسب اطلاعات کامل راجع دوربین مداربسته اتومبیل، سفارش شما در اسرع وقت خدمتتان ارسال گردد و از خدمات ویژه این فروشگاه(ضمانت و گارانتی، خدمات پس از فروش و …) بهره مند گردید.

ویژگی های دوربین مداربسته خودرو

دوربین مداربسته خودرو باعث می شود که بر روی خودرو یک سیستم نظارتی مستقل داشته باشید و در هر موقعی که اتفاقی برای اتومبیل شما افتاد به کمک آن بی گناهی خود را ثابت کنید و همچنین از آن می توانید به عنوان محافظ خودرو در هنگامی که اتومبیل شما در حالت پارک می باشد و شما حضور ندارید استفاده نمایید.

دوربین مدار بسته ماشین دارای تعداد لنزهای مختلفی می باشد و قابلیت نصب بر روی هر قسمت خودرو را دارد. دوربین خودرو اغلب در وسایل عمومی مثل سرویس مدارس و دانشگاه ها و همچنین ماشین های حمل و نقل مورد استفاده قرار گرفته و در اکثر موارد دارای کاربردهای مهمی بوده است.

اکثر دوربین خودرو  میکروفون دار بوده و دوربین مداربسته خودرو را با نام های زیر می شناسند :

دوربین مداربسته ماشین

دوربین مداربسته خودرو

دوربین ضد سرقت خودرو

دوربین محافظ خودرو

دوربین نامحسوس خودرو

دوربین سیم کارتی خودرو

نصب دوربین مداربسته در داخل خودرو

دوربین مداربسته ثبت وقایع خودرو

دوربین مداربسته مخفی خودرو

نصب دوربین مداربسته درخارج خودرو

اکثر دوربین مداربسته خودرو در تهران در فضای خارج خودرو یا بر روی خودرو نصب می شوند و این قابلیت را دارند که بتوانید حتی از راه دور نیز آنجا را کنتر کنید و یا با مراجعه به دوربین داخل خودرو موارد ضبط شده توسط دوربین مداربسته خودرو را مشاهده نمایید. قابلیت ذخیره عکس با کیفیت بالا در تاریکی شب با توجه به قابلیت دوربین خودرو دید در شب دار دیده می شود.

با نصب یک دوربین مداربسته داخل خودرو امنیت خودروتان بالا برده و نگران نباشید که خرابکار می تواند از وجود دوربین در داخل اتومبیل اطلاعی داشته باشد‌ زیرا مکان قرارگیری اکثر دوربین خورو نامحسوس بوده و هیچگونه جلب توجهی نمیکند و شما به کمک دوربین مداربسته داخل خودرو می توانید مجرم یا مجرمان را شناسایی کنید.

دوربین مداربسته ۳۶۰درجه خودرو

در تکنولوژی دوربین های خودرو یکی از پیشرفته ترین امکانات موجود در این دوربین ها می توان به  دوربین ۳۶۰ درجه خودرو اشاره نمود. وجود این دوربین ماشین باعث جلوگیری از بسیاری از تصادفات می شود حتی اگر تصادفی اتفاق بیوفتد به صورت کامل فیلمی از صحنه تصادف را ذخیره می کند و در صورت نیاز می توانید آن را مشاهده نمایید.

دوربین مداربسته خودرو دارای تفاوتهایی با سایر انواع دوربین های خودرو دارد که از اصلی ترین این تفاوت ها می توان گفت مورد زیر است :

دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه خودرو قابلیت ثبت و ذخیره فیلم از تمام زاویه  خودرو شما را دارد و همزمان می تواند در مانیتور خودرو نمایش دهد و همچنین می توان این دوربین را جز دوربین مداربسته سیم کارتی خودرو به شمار آورد.

نحوه کار کردن دوربین ۳۶۰درجه خودرو

دوربین مداربسته خودرویی فوق از تعداد ۴ عدد دوربین تشکیل شده که میتوان این دوربین ها را در زیر آینه کنار و روی سپر عقب خودرو و بر روی سپر جلو خودرو نصب نمود.  با نصب این دوربین ۳۶۰ درجه خودرو امکان دید با زاویه ۳۶۰ درجه بر روی مانیتور خودرو فراهم می شود.

ویژگی دوربین مداربسته ۳۶۰درجه خودرو

  • دوربین مداربسته خودرو  تمام اتفاقات و وقایع داخل خودرو خود به صورت آنلاین و از راه دور برای مالک خودرو نمایش می دهد.
  • دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه خودرو درای این قابلیت است که راننده به کمک آن بتواند در کوچه های باریک و تنگ ماشین خود را پارک نماید و در هنگام پارک جلوی بسیاری از تصادفات و برخورد با موانع را خواهد گرفت.
  • دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه اتومبیل نسبت به بقیه دوربین ها دارای دید با کیفیت بوده و این دوربین امکان  دید از تمام زوایای اطراف اتومبیل را به راننده نمایش می دهد.
  • دوربین ۳۶۰درجه خودرو دارای جی پی اس می باشد و جی پی اس دارای این امکان می باشد تا زمانی که خودروتان به سرقت رفته به راحتی خودرو خود را به کمک آن  پیدا کنید.
  • دوربین مداربسته ۳۶۰درجه اتومبیل دارای قابلیت ثبت و ذخیره ویدیو و تصاویر بوده و آنها را به شکل کاملاً زنده و با کیفیت بالا جهت راننده ماشین ذخیره می کند.
  • سایر مزیت های این دوربین ۳۶۰ درجه می توان به اشتراک گذاری عکس و فیلم های تهیه شده در صفحه های مجازی اشاره نمود.
  • از دیگر ویژگی دوربین ۳۶۰ درجه خودرو می توان به تشخیص صدا در این دوربین خودرو اشاره نمود.
  • مزیت دیگر دوربین مداربسته خودرو این است که می توانید از تصاویر و ویدئو های ماشین را زمانی که برای  خودرو شما اتفاقی بیفتد به عنوان مدرک استفاده نمایید.
  • دوربین ۳۶۰درجه اتومبیل همه اتفاقات و وقایع ذخیره نموده‌ و شما می توانید به راحتی هنگامی که تایم خالی دارید آن ها را مشاهده نمایید.

دوربین مداربسته بیسیم خودرو

دوربین بیسیم خودرو دارای مدل های مختلفی بوده و به کمک بعضی از این مدل ها می توانید تصاویر و ویدیوهایتان را به صورت آنلاین بر روی موبایل یا لپ تاپ مشاهده نمایید. دوربین مداربسته بیسیم خودرو برای افرادی بیشتر استفاده می شود که پارکینگی برای پارک کردن خودرو ندارند و بیشتر اوقات اتومبیل خود را در بیرون پارک می کنند.

دوربین خودرو

منبع تغذیه و حافظه دوربین مداربسته خودرو

بیشتر دوربین های خودرو دارای باتری بوده که برای تغذیه دوربین های مداربسته خودرو مواقعی که خودرو دچار نوسان برق می شود مورد استفاده قرار میگیرد و به وسیله باتری خودرو انرژی خود را تأمین میکند.

کیفیت بیشتر دوربین مداربسته خودرو HD  و Full HD   می باشد.

در اکثر کشورهای خارجی از جمله روسیه، چین، انگلیس و… نصب دوربین خودرو به صورت اجباری بوده و بیشتر خودروها با دوربین هایی که از قبل بر روی خودروها  قرار گرفته اند تحویل خریدار می گردد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

نکات نگهداری خودرو

نگهداری از خودرو و نکات صحیح فنی یکی از دغدغه‌های اصلی مالکان خودرو می‌باشد؛ استفاده نادرست از اتومبیل سبب خراب شدن خودرو می‌شود به طور

ادامه مطلب »