پشتیبانی سریع : ۰۹۱۵۷۰۴۴۴۰۴ – ۰۲۱۷۱۰۵۳۸۳۲ 

قیمت دوربین خودرو

قیمت دوربین خودرو ; مدتی است که بازار فروش دوربین های خودرو در ایران داغ شده است و روزانه افراد زیادی درحال خرید دوربین خودرو میباشند . و یکی از دغدغه های آنها قیمت دوربین خودرو در بازار و سایت های مختلف میباشد .
ما به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه اینترنتی دوربین خودرو و دیگر دوربین ها لیست قیمتی را برای مشتریان خود فراهم نموده ایم .

 

دوربین خودرو چیست؟

دوربین خودرو یک دوربین است که از چندین لنز تشکیل شده است و میتوان آنرا در مکان های مختلفی از خودرو نصب کرد . اگر قصد آشنایی بیشتر با این محصول را دارید میتوانید به مطلب ” دوربین خودرو چیست؟ و چه کاربردی در خودرو دارد؟ ” مراجعه کنید .

دوربین جلوی خودرو
دوربین جلوی خودرو

قیمت دوربین خودرو

قیمت هایی که در این مطلب بیان میشود صرفا یک لیست از قیمت های دوربین خودرو در تاریخ 1396/01/19 میباشد و ممکن است هر تغییر کند . به همین جهت میتوانید قیمت های روز را از قسمت فروشگاه دوربین خودرو مشاهده کنید .

 

دوربین خودرو تاشو = 180,000 تومان

دوربین خودرو دو لنز داریور 500 =  385,000 تومان

دوربین داخل خودرو دو لنز =  340,000 تومان

دوربین خودرو آینه ای دو لنز = 330,000 تومان

دوربین خودرو کوچک =145,000 تومان

دوربین خودرو فول اچ دی = 225,000 تومان

دوربین خودرو وای فای دو لنزه = 405,000 تومان

مانیتور آینه ای ۷ اینچ خودرو = 325,000 تومان

دوربین خودرو دو لنزه فول دید در شب = 445,000 تومان

دوربین خودرو دولنزه = 215,000 تومان

دوربین خودرو آینه ای = 315,000 تومان

 

قیمت گذاری دوربین های خودرو

نحوه قیمت گذاری این محصول بر اساس ویژگی هایی همچون کیفیت دوربین ، چند لنزه بودن دوربین خودرو ، روش های ارسال تصاویر برای کاربر و… میباشد که میتوانید هر کدام از این ویژگی ها را در صفحات مخصوص به همان دوربین مشاهده کنید .

دوربین خودرو محصولی واجب برای هر خودرو میباشد و با خرید دوربین خودرو میتوانید امنیت خودروی خود را تضمین کنید و وقایع داخل ماشین و خودرو را ثبت کنید .

پارکینگ مد - دوربین خودرو
پارکینگ مد – دوربین خودرو

فروشگاه اینترنتی دیجی دوربین (ایمن انفورماتیک شرق ایران ) در بخش دوربین خودرو میتوانید مدل های مختلفی از دوربین را با قیمت های مختلفی که از فروشگاه دوربین خودرو مشاهده کنید .

 

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

نکات نگهداری خودرو

نگهداری از خودرو و نکات صحیح فنی یکی از دغدغه‌های اصلی مالکان خودرو می‌باشد؛ استفاده نادرست از اتومبیل سبب خراب شدن خودرو می‌شود به طور

ادامه مطلب »