پشتیبانی سریع : ۰۹۱۵۷۰۴۴۴۰۴ – ۰۲۱۷۱۰۵۳۸۳۲ 

دوربین داخل خودرو چگونه کار می کند و داشتن آن چه فوایدی دارد؟

دوربین داخل خودرو یکی از انواع دوربین اتومبیل می باشد که در برخی موارد به صورت تک خریداری شده و در برخی موارد دیگر به همراه یک دوربین دیگر برای ضبط وقایع بیرون از اتومبیل به صورت پکیج ارائه می شود. در این مطلب قصد داریم به اهمیت ها و فواید دوربین داخل خودرو بپردازیم و در ادامه ویپگی هایی که یک دوربین داخلی خودرو باید داشته باشد را توضیح داده و دو نمونه دوربین حرفه ای در این زمینه ارائه می دهیم.

کاربرد دوربین داخل خودرو

معمولا دوربین های خودرو قابلیت فیلمبرداری و عکس برداری از محیط بیرون از خودرو را دارند تا از این طریق بتوان در هنگام بروز تصادف، دزدی و یا عوامل دیگر موضوع را پیگیری کرد. اما برخی از مدل های خاص در دوربین های خودرو وجود دارند که امکان فیلمبرداری از محیط درون اتومبیل را نیز فراهم می کنند.

داشتن دوربین در داخل کابین خودرو فواید بسیاری دارد. برای مثال در صورتیکه فردی به خودرو شما دستبرد بزند با چک کردن فیلم های تهیه شده توسط دوربین داخل خودرو از جزئیات مسئله کاملا با خبر می شوید.

فواید دوربین داخل خودرو
دوربین داخل خودرو به نوعی محافظ خودرو شما بوده و قابلیت پیگیری رخدادها با وقایع ثبت شده را به شما می دهد.

رانندگان تاکسی می توانند از دوربین داخل خودرو برای پیگیری اتفاقاتی که در طول روز ممکن است ر دهد استفاده کنند. همچنین یکی دیگر از کاربردهای بسیار عالی دوبین داخل خودرو برای زمانی است که شما در مسافرت به سر می برید.

مسیر راه همواره بخش خاطره انگیزی از سفر است و بسیاری از افراد دوست دارند که اتفاقات طول سفر را ثبت کرده و در آینده با یاداوری خاطرات آن خوشنود شوند.

همچنین فیلم درون خودرو به همراه دوربین جلو و عقب خودرو می توانند در اثبات صحنه تصادف و جلوتر افتادن مسائل مربوط به بیمه به افراد کمک کنند.

ویژگی های دوربین داخل خودرو

یک دوربین داخل خودرو خوب بایستی کیفیت بالایی در ضبط فیلم و عکس داشته باشد. همچنین باید حتما در برابر تغییرات آب و هوا از جمله سرمای خیلی شدید و آفتاب و گرمای زیاد مقاوم باشد.

قابلیت تصویربرداری و فیلمبرداری در شب یکی از مزیت هایی است که یک دوربین داخل خودرو خوب به آن مجهز است. در این حالت فرقی ندارد که چه ساعتی و در کجا دوربین خودرویتان بخواهد فیلم بگیرد. این قاببلیت را می توان از مهم ترین ویژگی های بهترین دوربین اتومبیل دانست.

از مهم ترین ویژگی هایی که دوربین داخل خودرو باید داشته باشد این است که تا حد ممکن قابل دید نباشد. بخصوص در شرایطی که قرار است اتومبیل خود را در مکان ناامنی پارک کرده و ساعاتی از آن دور شوید. همین موضوع می تواند توجه سارقان را برانگیخته و با هدف سرقت دوربینی که درون خودرو قرار دارد به ماشین شما دستبرد بزنند.

معرفی بهترین دوربین درون خودرو

در این بخش ما دو پیشنهاد برای دوربین داخل خودرو به شما ارائه می دهیم که هر دوی این مدل ها تمامی ویژگی هایی که پیش تر توضیح دادیم را دارا می باشند و برخی ویژگی های خوب دیگر را نیز دارن

معرفی بهترین دوربین داخل خودرو
لنز دوربین سه لنزه در پشت آینه خودرو پنهان می گردد.

 

دوربین خودرو سه لنزه فول – کد۳۳۶۰ یکی از پیشنهادات ما برای داشتن دوربین درون خودرو می باشد. این دوربین دارای 3 لنز می باشد که می تواند با آن درونو بیرون خودرو را به طور کامل رصد کند. این دوربین یک دوربین بسیار عالی برای همراهی شما در مسافرت طولانی می باشد و می توان آن را یکی از بهترین دوربین ماشین برای مسافرت نیز دانست.

دوربین دوم پیشنهادی ما دوربین درون خودرو فول می باشد. این دوربین به نسبت ویژگی های بسیار عالی که دارد قیمت بسیار منصفانه و خوبی دارد که با تهیه آن می توانید تجربه یک دوربین عالی را به دست آورید.

از مهم ترین ویژگی های دوربین داخل خودرو فول می توان به داشتن دو لنز قوی، مانیتور ۳ اینچی،  تصاویر با کیفیت FULL HD ، داشتن لنز ۱۷۰ درجه ای، مد پارکینگ و سنسور حرکت اشاره نمود که در صورت هر نوع حرکت در داخل یا خارج اتومبیل پارک شده اقدام به ثبت تصاویر می نماید.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

نکات نگهداری خودرو

نگهداری از خودرو و نکات صحیح فنی یکی از دغدغه‌های اصلی مالکان خودرو می‌باشد؛ استفاده نادرست از اتومبیل سبب خراب شدن خودرو می‌شود به طور

ادامه مطلب »