پشتیبانی سریع : ۰۹۱۵۷۰۴۴۴۰۴ – ۰۲۱۷۱۰۵۳۸۳۲ 

نقد و بررسی دوربین خودرو دو لنزه چرخشی – کد ۲۴۰۰

امروزه داشتن دوربین خودرو به یک ضرورت مهم تبدیل شده است. اما اینکه دوربین موردنیاز برای هر خودرویی چه دوربینی است جای بحث زیادی دارد. با این وجود برخی دوربین های خودرو به دلیل داشتن استانداردهای ایده آل برای اکثر افراد مناسب می باشند. یکی از مهم ترین این دوربین ها دوربین خودرو دو لنزه چرخشی می باشد. در ادامه توضیح کاملی می دهیم تا شما نیز با ویژگی ها و امکانات بسیار خوب این دوربین آشنا شوید.

ضرورت خرید دوربین خودرو

شاید با خود بگویید که دوربین خودرو امکان جلوگیری از سرقت یا خسارت خودرو را ندارد پس به چه دردمان می خورد؟ پاسخ این سوال بسیار واضح است. دوربین خودرو برای پیگیری های بعد از اتفاق یا حتی حین اتفاق استفاده می شود.

شما می توانید با استفاده از ویدئوهای ضبط شده توسط این دوربین ها فردی را که از خودرویتان سرقت کرده یا به آن آسیبی رسانده را تشخیص دهید. این دوربین ها کار پیگیری پرونده شما در دفاتر بیمه و پلیس راهنمایی و رانندگی را ساده و سریع می کنند.

دوربین دو لنزه چرخشی
دوربین دولنز چرخشی یکی از بهترین دوربین های خودرو می باشد.

دوربین خودرو دو لنزه چرخشی

حال که از اهمیت دوربین مطلع شدید بایستی بگوییم که امروزه دوربین های خودرو انواع بسیار گوناگونی دارند. برای مثال تعداد لنزهای دوربین در برخی مدل ها 1 یا 2 می باشد. حتی اخیرا در بازار تعداد دوربین های 3 لنزه نیز بسیار افزایش پیدا کرده است.

دوربین خودرو دو لنزه چرخشی دوربینی بسیار کارآمد است که علاوه بر داشتن دو لنز دارای امکان چرخش نیز می باشد.

قابلیت چرخش دوربین امکان ضبط ویدئو از زوایای مختلف را می دهد و شما می توانید تسلط بسیار بالایی نسبت به آنچه دور تا دور خودرویتان اتفاق می افتد داشته باشید.

معرفی دوربین خودرو دو لنزه چرخشی – کد ۲۴۰۰

دوربین دو لنزه چرخشی – کد ۲۴۰۰ یک دوربین بسیار عالی می باشد. شما می توانید لنزهای دوربین را در هرقسمتی که می خواهید نصب کنید.

مانیتور دوربین دو لنزه چرخشی کد 4200
مانیتور دوربین دو لنزه چرخشی کد 2400

از جمله مکان های خوب برای نصب دوربین جلوی خودرو، داخل کابین و عقب خودرو برای دنده عقب و تصادف از عقب می باشد. ابعاد مناسب دوربین در آن نیز باعث شده است تا راننده دید خوبی نسبت به رانندگی اش داشته باشد.

 

قابلیت های دوربین خودرو کد ۲۴۰۰

دوربین خودرو دو لنزه چرخشی کد-2400 را می توان به عنوان یکی از بهترین دوربین های خودرو معرفی کرد. این دوربین علاوه بر داشتن ویژگی های بسیار عالی، دارای قیمت خیلی خوبی نیز هست. برخی از مهم ترین ویژگی های دوربین خودرو دو لنز چرخشی کد – 2400 عبارتند از:

  • کیفیت خوب ویدئو در روز
  • دارای قابلیت دید در شب با داشتن ۸ ال ای دی برای این کار
  • داشتن دو لنز جداگانه برای ضبط فیلم با امکان نصب در هر قسمت از خودرو
  • چرخشی بودن دوربین ها با زاویه 120 درجه (جمعا 240 درجه به ازای دو دوربین)
  • ذخیره ویدئو با فرمت رایج AVI
  • دارای نمایشگر جهت مشاهده ویدئوها به صورت همزمان و لحظه ای
  • حافظه مناسب
  • قابلیت ضبط صدا
  • دارای سنسور حساس به حرکت
  • دارای جی سنسور
  • قیمت بسیار مناسب
  • دارای کابل USB
  • دارای پایه اتصال به شیشه یا داشبورد
  • و …
دوربین دو لنزه چرخشی
متعلقات دوربین خودرو دو لنزه

سایر امکانات دوربین کد 2400

دوربین خودرو چرخشی دارای یک سری امکانات جانبی می باشد که در هنگام خرید به شما ارائه می شود. از جمله این امکانات اتصال فندکی خودرو، کابل USB، پایه اتصال به شیشه یا داشبورد و دفترچه راهنما می باشد.

شما می توانید دوربین را با استفاده از پورت USB به کامپیوتر وصل کنید و اطلاعات آن را برای همیشه نگه داری کنید. این دوربین ماشین دارای باطری لیتیومی ۲۰۰mAh بوده و برق ۵V 2A ورودی آن از برق خودرو و بخش فندکی آن تأمین می‌نماید.

خرید دوربین خودرو دو لنزه چرخشی با قیمت مناسب

در صورت تمایل به خرید دوربین چرخشی دو لنز کد 2400 می توانید به لینک ارائه شده مراجعه کنید و این دوربین را با قیمت مناسبی خریداری کنید.

تیم دیجی دوربین همچنین آماده مشاوره دهی در زمینه خرید هر نوع دوربین خودروی دیگری با توجه به نیاز و بودجه شما عزیزان می باشد.

جهت برقراری ارتباط با مشاورین ما می توانید به بخش تماس با ما مراجعه کنید و با استفاده از پل های ارتباطی درخواست خودتان را با ما درمیان بگذارید.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

نکات نگهداری خودرو

نگهداری از خودرو و نکات صحیح فنی یکی از دغدغه‌های اصلی مالکان خودرو می‌باشد؛ استفاده نادرست از اتومبیل سبب خراب شدن خودرو می‌شود به طور

ادامه مطلب »