پشتیبانی سریع : ۰۹۱۵۷۰۴۴۴۰۴ – ۰۲۱۷۱۰۵۳۸۳۲ 

انتخاب بهترین دوربین خودرو ; دوربین ثبت وقایع خودرو

در مطلب قبلی درباره انتخاب یک دروبین برای خودرو بحث کرده ایم و در اینجا به ادامه آن مبحث میپردازیم . پیشنهاد میکنم مطلب قبلی را با عنوان ” انتخاب بهترین دوربین خودرو ” مطالعه کنید . در آنجا به بهترین دوربین خودرو برای ثبت خاطرات سفر اشاره کردیم . در این مطلب میخواهیم درباره دوربین ثبت وقایع خودرو  بپردازیم .

 

دوربین ثبت وقایع خودرو

خودرو وسیله نقلیه ای است که برای جابجایی استفاده میشود . میتوانید گستردگی و تعداد زباد خودرو ها را در سطح شهر و خیابان ها مشاهده کنید . تقریبا خودرو به یکی از وسایل ضروری برای هر خانواده و حتی هر فرد تبدیل شده است . افراد برای رفتن به محل کار خود از خودرو ها استفاده میکنند . برای رفتن به سفر ، برای اسباب کشی ، برای تفریح و…

هنگامی که سوار خودرو هستید امکان دارد هر اتفاقی پیش آید. ممکن است خدایی نکرده تصادف رخ دهد ، ممکن است کسی قصد اخاذی از شما را داشته باشد . و هزاران داستان دیگر …

هنگامی که سوار خودرو نیستید و یا به عبارتی خودروی خود را پارک کرده اید هم ممکن است اتفاقاتی پیش آید . ممکن است کسی از خودروی شما دزدی کند ، ممکن است خودروی شما را خش بیاندازد ، ممکن است بلایی سرش بیاورد و یا حتی خودرو را با خودش ببرد (بدزدد).

پس تا به اینجا متوجه شدیم دو نوع وقایع برای خودرو وجود دارد . اول هنگامی که ما داخل خودرو هستیم و دوم هنگامی که خودرو پارک شده است . در ادامه به هرکدام از حالات میپردازیم و بهترین مدل های دوربین خودرو را به شما معرفی میکنیم تا بتوانید خریدی آگاهانه داشته باشید.

 

دوربین ثبت وقایع خودرو در هنگام رانندگی

در این موارد خودتان پشت فرمان خودرو هستید و وقایع را مشاهده میکنید پس لزومی به مخفی بودن دوربین خودرو نیست. لذا میتوانید از انواع دوربین های خودرو که برای ثبت وقایع خودرو در مطلب ” انتخاب بهترین دوربین خودرو ” معرفی کرده ایم استفاده کنید .

اهمیت و ویژگی های دوربین داخل خودروباز هم در اینجا اگر بخواهید وقایع داخل و خارج از خودرو را ثبت کنید باید از دوربین های خودروی دو لنزه استفاده کنید . در فروشگاه دوربین خودرو میتوانید مدل های مختلی از این دوربین ها را پیدا کنید . کافیست کمی وقت بگذارید تا بهترین دوربین خودرو را برای خودتان بخرید.

گاهی اوقات افراد سودجو هستند که در خیابان ها خود را از قصد به خودرو میزنند تا بتوانند پولی را به عنوان دیه از راننده بگیرند و به شیوه ای اخاذی میکنند . در ویدیوی زیر میتوانید یک نمونه را ببینید .

 

دوربین ثبت وقایع خودرو در هنگام پارک

یکی از حساس ترین موقعیت هایی که خودرو ها دارند حالت پارک است . زیرا کسی داخل خودرو نیست و سارق با خیال راحت میتواند قفل خودرو را باز کند یا شیشه را بشکند و وسایل داخل خودرو را به سرقت ببرد و یا حتی خود خودرو را نیز بدزدد.

در این مورد ها شما باید دوربین هایی در داخل خودرو کار بگذارید تا سارق متوجه حضور دوربین نشود . سارقین در خودرو ها کمتر به دنبال دوربین های مداربسته خودرو میگردند . زیرا انتظار وجود دوربین را ندارند . با این حال باید بهترین انتخاب برای ثبت وقایع خودرو میتواند ” دوربین خودرو وای فای دو لنزه ”  باشد . این دوربین دارای دو لنز میباشد . پس میتوانید هم از جلوی خودرو فیلم برداری کنید و اینکه لنز دوم را میتوانید با کمی حوصله در جای مناسبی از کابین خودرو مخفی کنید .

لنز اول دوربین اندازه بزرگی دارد اما با توجه به طراحی آن که در پشت آیینه جلوی خودرو قرار میگیرد به این راحتی ها قابل مشاهده نیست .

کاربرد دوربین خودرو وای فای دو لنزه
کاربرد دوربین خودرو وای فای دو لنزه

در لنز دوم LED هایی به کار رفته تا بتوان در شب هم تصاویر با کیفیت داشت . این LED ها مادون قرمز میباشند و با چشم معمولی قابل مشاهده نیست .

همانطور که از نامش پیداست این دوربین قابلیت اتصال بصورت وای فای را نیز دارد . یعنی شما میتواند با گوشی خود به دوربین وصل شوید و حتی تصاویر را نیز بر روی گوشی خود ثبت کنید . با این کار اگر حتی خودروی شما دزدیده شود میتوایند فیلم لحظه دزدیده شدن را از گوشی خود تماشا کنید و تحویل نیرو های انتظامی دهید . تا مراحل قضایی را طی کند . این فیلم ها همچون فیلم های دوربین مداربسته اماکن برای مراجع قضایی مورد قبول است .

 

 

خرید دوربین خودرو

تا به اینجا دو کاربرد مهم از دوربین های خودرو را گفتیم . میتوانید بهترین دوربین خودرو را برای خودتان انتخاب کنید .

فروشگاه اینترنتی ایمن شرق ثبت شده تحت عنوان شرکت ایمن انفورماتیک شرق ایران از سال 1396 فعالیت خود را شروع کرده است . فروشگاه ایمن شرق در زمینه دوربین مداربسته شامل محصولاتی با دسته بندی های :دوربین خودرو،دوربین وای فای ، دوربین مداربسته ، دوربین مخفی ، دوربین تحت شبکه ، دوربین تحت موبایل ، دوربین سقفی در خدمت مشتریان میباشد .

میتوانید از فروشگاه ایمن شرق خرید خود را انجام دهید تا بصورت رایگان برای شما ارسال کنیم .

 

اگر تجربه خرید دوربین خودرو ، دزدی خودرویتان  و… دارید از قسمت نظرات با ما در میان بگذارید. 

فهرست مطالب

2 پاسخ

  1. سلام،لطفا آدرس و شماره تماس جهت مشاوره و خرید دوربین خودرو را بفرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

نکات نگهداری خودرو

نگهداری از خودرو و نکات صحیح فنی یکی از دغدغه‌های اصلی مالکان خودرو می‌باشد؛ استفاده نادرست از اتومبیل سبب خراب شدن خودرو می‌شود به طور

ادامه مطلب »