پشتیبانی سریع : ۰۹۱۵۷۰۴۴۴۰۴ – ۰۲۱۷۱۰۵۳۸۳۲ 

بهترین دوربین خودرو جهت نظارت دقیق

با ورود دوربین های خودرو به کشور، مردم استقبال خوبی از این محصول کاربردی داشته اند. دوربین های خودرو کاربرد های زیادی دارند که در مطالب قبلی وبلاگ دیجی دوربین درباره آنها بحث کرده بودیم . در این مطلب قصد داریم تا بهترین دوربین خودرو را از جهت نظارت دقیق و ثبت وقایع معرفی کنیم و راهنمایی هایی در این خصوص به شما کاربران و مشتریان عزیز بدهیم .

ضرورت وجود دوربین خودرو جهت نظارت دقیق

اگر در اثر کشیده شدن میخ و یا هر نوع جسم نوک تیزی بر روی خودروی شما(مخصوصاً اگر خودرو شما صفر باشد) خسارتی به خودرو شما وارد شده است، با داشتن یک دوربین خودرو، خسارت وارد شده به راحتی قابل جبران است.

این خط و خش‌ها علاوه بر اینکه ظاهر خودرو ‌را زشت می‌کند می‌تواند از قیمت اتومبیل نیز کم کند. اما وجود یک دوربین خودرویی می تواند از صدمه های این چنینی روی اتومبیل خودداری کند.
قبل از هر چیز بهتر است یک توضیح مختصر در مورد دوربین خودرو هوشمند بیان نمود. وجود دوربین خودرو که این روزها تبدیل به یک ضرورت شده است علاوه بر جلوگیری از خسارت‌های مادی از قبیل تصادف، سرقت و… می تواند افرادی را که به دنبال صدمه زدن عمدی روی اتومبیل شما هستند را به راحتی برای شما شناسایی کند.

دوربین خودرو جهت نظارت دقیق

 

دوربین خودرو دارای وای فای

در خصوص دوربین خودرو جهت نظارت دقیق ، دوربین خودرو وای فای دار با وجود دولنز با کیفیت بالا و زاویه دید بسیار وسیع 170 درجه می تواند تمامی نواحی اتومبیل شما را پوشش داده و تمامی اتفاقات اطراف خودرو شما را با کیفیت فول اچ دی ضبط می کند.

ظاهر آن به گونه ای طراحی شده است که به صورت دوربین مخفی خودرو جهت نظارت دقیق زیر آینه نصب شده کمتر جلب توجه می کند و همچنین هیچ فضایی از شیشه جلوی خودروی شما را اشغال نمی کند. در این دوربین خودرو با داشتن لنز دوم و تنظیم آن در محل دلخواه اتومبیل می توانید تمامی نواحی اتومبیل خود را پوشش دهید.

دوربین خودرو وای فای

 

این دوربین ماشین با داشتن وای فای داخلی به راحتی و از طریق وای فای با تلفن همراه شما ارتباط برقرار نموده با اپلیکیشنی که روی موبایل شما نصب می شود به صورت بی سیم به آن متصل شده و فیلم های ضبط شده و آنلاین این دوربین خودرو را به راحتی و از طریق موبایل می توان مشاهده نمود.

دوربین خودرو جهت نظارت دقیق

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

نکات نگهداری خودرو

نگهداری از خودرو و نکات صحیح فنی یکی از دغدغه‌های اصلی مالکان خودرو می‌باشد؛ استفاده نادرست از اتومبیل سبب خراب شدن خودرو می‌شود به طور

ادامه مطلب »