پشتیبانی سریع : ۰۹۱۵۷۰۴۴۴۰۴ – ۰۲۱۷۱۰۵۳۸۳۲ 

دوربین وای فای کوچک

دوربین وای فای چیست ؟
کوچک ترین دوربین وای فای چه مدلی است؟
آیا تا به حال دنبال دوربین وای فای کوچک در اینترنت یا بازار گشته اید ؟
دوربین های وای فای به علت سیم کشی کمتر و ارسال تصاویر بصورت امواج وای فای طرفداران زیادی در بین مشتریان دوربین مداربسته و خودرو و… دارند . یکی از کاربرد هایی که میتوان از دوربین ها داشت . استفاده به عنوان دوربین مخفی است که لازمه این کاربرد کوچک بودن دوربین است . در ادامه بیشتر با دوربین وای فای آشنا میشویم و به بررسی یکی از مدل های دوربین وای فای با اندازه کوچک میپردازیم .

 

دوربین وای فای چیست؟

دوربین های وای فای به دوربین هایی میگویند که قادر به ارسال تصاویر ضبط شده بصورت امواح وای فای به یک یا چند کاربر را دارند . این دوربین ها جهت نصب به یک کابل برق نیاز دارند . در بعضی مدل ها میتوان باتری نیز به آنها متصل نمود .

دوربین وای فای را میتوان به گوشی نیز متصل کرد و تصاویر را در آن مشاهده و یا ذخیره کرد .

 

دوربین وای فای کوچک

دنیای دوربین های وای فای بسیار گسترده میباشد. در این دسته مدل های مختلفی وجود دارد که هر کدام برای کاربرد خاصی استفاده میشود . از صفحه دوربین وای فای در فروشگاه دوربین ایمن انفورماتیک شرق ایران میتوانید انواع مدل ها را مشاهده کنید . یکی از پرفروش ترین مدل ها از دسته دوربین وای فای  مدل s06 میباشد .

 

دوربین وای فای مخفی کوچک S06

همانظور که در تصویر زیر مشاهده میکنید اندازه این دوربین بسیار کوچک است. و میتوان در هرمکانی که نیاز دارید نصب کنید. میتوان به این دوربین باتری و یا پاوربانک نیز متصل کنید . دوربین وای فای s06 دارای کیفیت مناسبی میباشد .

وسایل دوربین وای فای مخفی کوچک S06
دوربین وای فای مخفی کوچک S06

این دوربین به علت نداشتن قاب فضای کمی را اشغال میکند و میتوانید آن را در هر مکانی نصب کنید .

نصب این دوربین کار بسیار دشواری نیست کافیست دوربین را به برق وصل کنید و تنظیمات وای فای را انجام دهید. میتوانید از تصاویر این دوربین بر روی گوشی خود استفاده کنید .

وسایل دوربین وای فای مخفی کوچک S06
وسایل دوربین وای فای مخفی کوچک S06

برای مشاهده جزئیات بیشتر محصول به صفحه این دوربین وای فای  مراجعه کنید.

 

خرید دوربین وای فای

فروشگاه ایمن انفورماتیک شرق ایران (دیجی دوربین) یکی از سایت های جامع در زمینه فروش دوربین های وای فای ، خودرو ، مخصوص ، ورزشی و… میباشد. خرید از این فروشگاه بدون دریافت هزینه ارسال میباشد . به عبارتی ارسال رایگان محصول در مدت سه الی هفت روز کاری انجام میشود . میتوانید روش های پرداخت اینترنتی و پرداخت درب منزل را در هنگام خرید انواع دوربین ها انتخاب کنید .

 

فهرست مطالب

2 پاسخ

  1. سلام نحوه ارسال تصویر این دوربین ها از فاصله دور چطوریه ؟؟ اصلا این قابلیت رو داره ؟؟

    1. سلام
      این دوربین وای فای از طریق وای فای داخلی که رو خود دوربین قرار داره به صورت بی سیم به مودم وای فای وصل میشه و از طریق اینترنت و از راه دور روی گوشی موبایل شما تصاویر آنلاین و همچنین تصاویر ضبط شده ارسال می کنه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

نکات نگهداری خودرو

نگهداری از خودرو و نکات صحیح فنی یکی از دغدغه‌های اصلی مالکان خودرو می‌باشد؛ استفاده نادرست از اتومبیل سبب خراب شدن خودرو می‌شود به طور

ادامه مطلب »