پشتیبانی سریع : ۰۹۱۵۷۰۴۴۴۰۴ – ۰۲۱۷۱۰۵۳۸۳۲ 

دوربین لامپی و کاربردهای خارق‌العاده

اگر قصد دارید کنترل کاملی بر رفتار کارمندان خود داشته باشید و یا می‌خواهید به صورت مخفی یک دوربین مداربسته نصب کنید که حتی سارقین هم متوجه وجود دوربین در محیط نشوند، دوربین وای فای لامپی بهترین گزینه برای خواسته شما است.

دوربینی که علاوه بر تصویربرداری با کیفیت از محیط، کاربردهای جذاب دیگری هم دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم.

کاربردهای خارق‌العاده دوربین لامپی
دوربین لامپی

بهره‌گیری دوربین لامپی از تکنولوژی‌های به‌روز

دوربین لامپی بیسیم، دارای امکاناتی است که ضمن دسترسی عالی برای استفاده، می‌تواند خیال شما را از لحاظ به روز بودن دوربین مداربسته مورد نظرتان، راحت کند.

برخی از این امکانات شگفت انگیز شامل موارد زیر است که به بررسی آن‌ها می‌پردازیم.

دوربین لامپی با تکنولوژی به روز
تکنولوژی دوربین لامپی
  • راه‌اندازی آسان

یکی از برترین نکات مثبت دوربین لامپی، در نحوه نصب و راه اندازی آن است. شما تنها با 3 حرکت، بدون احتیاج به هیچ گونه سیم‌کشی پیچیده و تخصصی می‌توانید دوربین لامپی خود را نصب کنید.

فقط کافی است دوربین را تنها به یک سرپیچ لامپ وصل کنید. سپس آی‌پی وای‌فای را انتخاب کرده و در آخر، از طریق نرم‌افزار نصب شده بر روی تلفن همراهتان، به دوربین دسترسی پیدا کنید.

  • سنسور تشخیص حرکت

چنانچه در محل کارتان هستید و یا به مسافرت رفته‌اید، با داشتن دوربین لامپی بیسیم، دیگر نگران سرقت از منزل یا محل کار خود نباشید. این دوربین با تشخیص کوچکترین حرکت در محیط، سریعا هشداری به گوشی شما ارسال می‌کند تا متوجه آن شوید.

برخلاف دوربین‌های کنترل از راه دور دیگر، این تکنولوژی به شما کمک می‌کند تا مجبور نباشید به طور مداوم توسط نرم‌افزار تصاویر دوربین را چک کنید. به طوری‌که شما می‌توانید به کارهای روزانه خود مشغول باشید و خیالتان راحت باشد که دوربین لامپی، کوچکترین حرکت را به شما اطلاع خواهد داد، حتی درصورتی که در حال استفاده از نرم افزار نباشید.

  • کیفیت تصویر دوربین لامپی

تقریبا همه کسانی که تا به حال دنبال نصب دوربین مداربسته بوده‌اند، از کیفیت دوربین‌های مداربسته معمولی آگاه هستند. دوربین‌هایی که تصویر تیره و تاری نمایش می‌دهند که عملا هیچ کمکی در تشخیص افراد داخل محیط نمی‌کند.

دوربین لامپی ضمن دارا بودن کیفیت Full HD و رزولوشن 1080p که کیفیت تصویر فوق‌العاده‌ای را برای شما به نمایش می‌گذارد، قابلیت دید در شب آن نیز باعث کنترل محیط در تاریکی می‌شود. ضمنا تصاویر گرفته شده با این دوربین قادر به بزرگنمایی تا 4 برابر تصویر اصلی هستند.

  • روشنایی محیط

دوربین لامپی بیسیم، علاوه بر فیلم‌برداری و ذخیره تصاویر، دارای سه عدد لامپ LED است که با روشن شدن آن‌ها، علاوه بر روشن کردن محیط اطراف، کیفیت فیلم‌برداری نیز افزایش می‌یابد.

  • فضای ذخیره‌سازی

ضمن اینکه دوربین لامپی امکان کنترل از راه دور را دارد، قابلیت ذخیره تصاویر تا 64 گیگابایت را دارا هستند. به همین علت نیازی نیست که نگران اتمام حافظه و از دست دادن تصاویر دوربین باشید.

  • بگویید و بشنوید

به واسطه میکروفون و بلندگوهای تعبیه‌شده در داخل دوربین، می‌توانید از طریق اپلیکیشن نصب شده بر روی تلفن همراهتان، مکالمه دوطرفه‌ای را با افراد نزدیک دوربین داشته باشید.

  • زاویه دید 360 درجه دوربین لامپی

دوربین‌های مداربسته معمولی دید بسیار کمی دارند و تنها از یک زاویه می‌توانند تصویربرداری کنند. اما دوربین لامپی ضمن اینکه روی سقف نصف می‌شود و از بالای اتاق تصویربرداری می‌کند، با امکان تصویربرداری 360 درجه، دید بسیار خوبی را تا شعاع 300 متر به کاربر می‌دهد.

فیلمبرداری 360 درجه
زاویه دید

در نهایت:

با نصب دوربین لامپی، می‌توانید کنترل کاملی بر فضاهای گوناگونی داشته باشید. با استفاده از اپلیکیشن نصب شده روی تلفن همراهتان، از راه دور با فرزندتان که در داخل اتاق است ارتباط برقرار کنید و یا در فروشگاه‌ها و محیط‌ های اداری، می‌توانید با امکان فیلم‌برداری 360 درجه، اشرافی کاملی بر کارکنان خود داشته باشید.

حتی اگر در حال سفر هستید، با نصب دوربین لامپی، دیگر نگران منزل خود نباشید.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

نکات نگهداری خودرو

نگهداری از خودرو و نکات صحیح فنی یکی از دغدغه‌های اصلی مالکان خودرو می‌باشد؛ استفاده نادرست از اتومبیل سبب خراب شدن خودرو می‌شود به طور

ادامه مطلب »