پشتیبانی سریع : ۰۹۱۵۷۰۴۴۴۰۴ – ۰۲۱۷۱۰۵۳۸۳۲ 

نکات مهم در انتخاب و خرید دوربین مداربسته

تنوع دوربین های مداربسته بسیار زیاد است و در صورتیکه شما قصد خرید دوربین مداربسته داشته باشید و در این زمینه اطلاعات زیادی هم نداشته باشید احتمالا دچار سردرگمی می شوید. در این مطلب ما به شما می گوییم که چه دوربینی مناسب شماست و در خرید دوربین مداربسته بایستی به چه نکاتی توجه کنید.

راهنمای خرید دوربین مداربسته مناسب

صدها مدل دوربین دوربین های موجود در بازار با رزولوشن های متفاوت ارائه می شوند. کیفیت دوربین به عوامل مختلفی بستگی دارد که همگی این ها بر روی قیمت دوربین تاثیر می گذارند. پس می توان گفت که بسته به نیاز و کاربردی که شما از دوربین مداربسته تان می برید قیمت دوربین متنوع است.

ممکن است شما دوربین را برای نصب در محیط باز بخواهید، بنابراین قطعا لازم است که دوربین مداربسته ضد آب تهیه کنید. یا اگر نیاز دارید که به صورت شبانه روزی دوربین کار کند نیاز دارید که دوربین دید در شب خریداری کنید.

نصب دوربین مداربسته شدیدا توسط مراجع قانونی توصیه می شود و تا زمانی که حریم خصوصی دیگران را نقض نکند، مجاز است. بنابراین در صورتیکه قصد خرید دوربین برای پارکینگ یا سایر نقاط عمومی را دارید بایستی از اکثر ساکنین رضایت بگیرید.

در ادامه نکات مهمی که در خرید دوربین مداربسته باید به آن ها توجه کنید را شرح می دهیم تا با خاطری آسوده تر دوربینی مناسب را تهیه کنید.

خرید دوربین مداربسته
امروزه دوربین های مداربسته تنوع بسیار زیادی دارند.

هدف دقیق تان از خرید دوربین مداربسته را مشخص کنید.

در ابتدای امر مهم است که بدانید دقیقا برای چه چیزی نیاز به دوربین مداربسته دارید. برای شروع ابتدا باید جای مورد نظر را با دقت بازدید و یا نقشه ای از آن مکان تهیه کنید.

بعد از آن مشخص کنید که دقیقا قصد دارید کدام نقاط را با دوربین کنترل کنید تا مشخص شود چه تعداد دوربین و دستگاه مرکزی نیاز دارید.

این مرحله بسیار مهم است چرا که دوربینی که برای کنترل منزل استفاده می شود قطعا با دوربین انبار یا محل کار متفاوت است. همچنین دوربین هایی که مناسب محیط بیرون هستند با دوربین های مناسب محیط سربسته خیلی فرق دارند.

یکی از مهمترین موارد، میزان نور است. سطوح روشنایی با واحد لوکس اندازه گیری می شوند، هر چه این عدد برای دوربین پایین تر باشد نور کمتری برای بازسازی تصویر احتیاج است.

خرید دوربین مداربسته
دوربین های دید در شب با استفاده از نور مادون قرمز تصاویر با کیفیتی در شب را ثبت مب کنند.

گاهی تنها نصب دوربین کفایت نمی کند!

دوربین مداربسته ابزاری برای برخورد نیست. این ابزار نمی تواند از سرقت جلوگیری کند و یا اینکه در حین سرقت کار مفیدی انجام نمی دهد. البته دوربین های مداربسته پیشرفته ای وجود دارند که به دزدگیر مجهزاند. اما چیزی که مهم است این است که دوربین مداربسته به خودی خود برای ثبت رخدادها استفاده می شود نه جلوگیری از اتفاق.

در صورتی که به دنبال یک ابزار متوقف کننده هستید بهتر است از دزدگیر استفاده کنید. تلفیق دوربین مداربسته و دزدگیر می تواند امنیت منزل، محل کار یا هر جایی که در آن دوربین نصب می کنید را تا حد زیادی بالا ببرد.

رزولوشن دوربین

رزولوشن تصویر در کیفیت دوربین خیلی موثر است. هر چه رزولوشن بالاتر باشد، تصویری که ضبط می شود دارای کیفیت بهتری خواهد بود. کمترین رزولوشن برای دوربین ها 330Tvl است و دوربین های بهتر، رزولوشنی بیش از 600 Tvl دارند .

در انتخاب مانیتور نیز بایستی دقت کنید. مانیتورهای بی کیفیت توان نمایش ویدئوی با کیفیت را ندارند و کیفیت ویدئو را در حد کیفیت خودشان پایین می آورند. بنابراین بایستی مانیتوری انتخاب کنید که با رزولوشن دوربین شما همخوانی داشته باشد.

خرید دوربین مداربسته
در صورتی که در رابطه با مشخصات دوربین اطلاعات کافی ندارید با پشتیبانان دیجی دوربین تماس بگیرید.

خرید دوربین مداربسته از دیجی دوربین

فروشگاه دیجی دوربین یک فروشگاه با دارا بودن انواع و اقسام دوربین های مداربسته با مشخصات مختلف می باشد. شما می توانید جهت خرید دوربین مدار بسته از دیجی دوربین به لینک ارائه شده مراجعه کرده و دوربینی مناسب برای خودتان خریداری کنید.

همچنین در صورتیکه در انتخاب دوربین مردد باشید یا اینکه ندانید دقیقا چه دوربینی مناسب تان است می توانید از خدمات تیم مشاوره دیجی دوربین بهره مند شده و با کمترین هزینه بهترین دوربین مداربسته مناسب تان را تهیه کنید.

مزایای خرید دوربین مداربسته از دیجی دوربین

خرید دوربین مداربسته از دیجی دوربین مزایای مختلفی دارد. شرکت ما به عنوان برترین شرکت آنلاین در زمینه فروش دوربین خودرو و دوربین مداربسته حدود 3 سال است که به صورت حرفه ای فعالیت می کند.

  • اصول کاری ما به این صورت است که رضایت مشتری اولویت اصلی ما بوده و دائما در این زمینه تلاش می کنیم.
  • اطلاعات شخصی شما نزد ما کاملا محفوظ خواهد ماند.
  • شرکت ما دارای مجوزهای لازم در زمینه فروش و نصب سیستم های امنیتی است.
  • تیم پشتیبانی ما به صورت تمام وقت آماده اطلاعات دهی در زمینه های خرید و یا نصب به دوربین به مشتریان است.
  • شرکت محصولات خود را تضمین و گارانتی می کند.
فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

نکات نگهداری خودرو

نگهداری از خودرو و نکات صحیح فنی یکی از دغدغه‌های اصلی مالکان خودرو می‌باشد؛ استفاده نادرست از اتومبیل سبب خراب شدن خودرو می‌شود به طور

ادامه مطلب »