پشتیبانی سریع : ۰۹۱۵۷۰۴۴۴۰۴ – ۰۲۱۷۱۰۵۳۸۳۲ 

هر آنچه باید از لوازم جانبی خودرو بدانید!

بیشتر افراد مخصوصا نسل جوان علاقه زیادی به خودرو دارند؛ بگونه ای که عشق اول برخی افراد محسوب می شود.
بسیاری در آرزو خودرو های خارجی هستند و برخی دیگر در آرزو خودرو های داخلی مثل پراید، این موضوع کاملا طبیعی است. به هر حال هر فردی سقفی برای آرزو خود دارد.
البته هر خودرویی که خریداری می کنید می توانید یکسری لوازم جانبی و آپشن به آن اضافه کنید.
اگر به دنبال آپشن ها و لوازم جانبی خودرو هستید با ما همراه باشید.

 

معرفی لوازم جانبی خودرو

لوازم جانبی خودرو با اضافه کردن یکسری آپشن به خودرو امکانات بسیاری را در اختیار شما قرار می دهد و تجربه رانندگی را برایتان شیرین تر می کند.

سیستم صوتی خودرو

یکی از لوازم جانبی خودرو، سیستم صوتی می باشد که اغلب طرفدارانش جوانان هستند.
اگر تصمیم به خرید یک سیستم صوتی حرفه‌ای برای خودرو خود دارید باید دست به جیب شوید زیرا تعداد خروجی پخش‌کننده‌ها دارای اهمیت ویژه ای می باشد. برای مثال اگر می‌خواهید از ساب‌ووفر استفاده کنید، پخش‌کننده شما حتما باید حداقل ۲ خروجی صدا داشته باشد. در نتیجه ضبط‌ های ارزان چینی امکان استفاده از ساب را به شما نمی‌دهد.

روکش صندلی خودرو

با تغییر روکش صندلی می توانید دیزاین خودروتان را تغییر دهید.

دو نوع روکش صندلی داریم، روکش های چرمی که زیبایی دوچندانی به خودرو شما میبخشد و روکش های پارچه ای.
روکش های پارچه ای برخلاف روکش های چرمی در تابستان موجب گرمای بیشتر خودرو نمی شود و در زمستان موجب می شود داخل خودرو زودتر گرم شود .

روکش
روکش

رینگ و لاستیک خودرو

رینگ و لاستیگ جزو پر طرفدارترین لوازم جانبی خودرو محسوب می شود همچنین عملکرد بسیار بالایی در زیبایی خودرو دارد و علاوه بر آن باعث افزایش سرعت می شود.

اگر زیبایی خودرو و سرعت برای شما اهمیت بالایی دارد این گزینه ها را در اولویت قرار دهید البته در انتخاب رینگ و لاستیک بسیار دقت کنید زیرا رینگ های نامناسب ممکن است به قسمت فنی خودروتان آسیب برساند.

رینگ و لاستیک
رینگ و لاستیک

کفپوش خودرو

در انتخاب کفپوش، عواملی مانند نوع طراحی و جنس اهمیت بسیاری دارد. کفپوش ها شامل دو نوع معمولی و سه بعدی می باشند.

اگر قصد دارید برای خودروتان کفپوش تهیه کنید بهتر است با صرفه هزینه بیشتر، کفپوش های سه بعدی تهیه نمایید، زیرا این کفپوش ها متناسب با کف خودرو شما طراحی شده است و با تکیه بر فناوری ساخت سه بعدی، ظاهری شیک و جذاب داشته و علاوه بر تسهیل شست و شو، کابین داخلی خودروی شما را منحصر به فرد و زیبا نشان می‌دهند.

کفپوش
کفپوش

آینه مانیتور با دوربین جلو و دنده عقب.

اگر جزو افرادی هستید که با دنده عقب مشکل دارید بهتر است این دوربین را بر روی خودرو خود نصب کنید البته این دوربین ها قابلیت های بسیاری نظیر دو دوربين عقب و جلو ( برای ضبط در هنگام رانندگی)، دوربين دنده عقب ديد در شب، مموري خور و ضبط هر دو دوربين و قابليت پخش عكس و فيلم از مموري دارند.

از ویژگی های آینه مانیتوردار با دوربین جلو و دنده عقب به موارد زیر می توان اشاره کرد:

  • کیفیت Full HD
  • رزولوشن 1080 × 1920 720 × 1280
  • فرمت فایل های ویدیویی Mov
  • فرمت عکس JPEG
  • صفحه نمایش 4.3 اینچ
  • پشتیبانی از کارت حافظه تا 32 گیگابایت
  • دارای میکروفن جهت مکالمه
  • دارای باتری 450 میلی آمپر ساعت
  • زاویه دید لنز 170 درجه
مانیتور آینه ای ۷ اینچ خودرو
مانیتور آینه ای ۷ اینچ خودرو

دزدگیر خودرو

یکی دیگر از لوازم جانبی خودرو دزدگیر است. همانطور که از نامش پیداست یک آپشن برای امنیت خودرو محسوب می شود. دوربین خودرو در بازار شامل سه نوع دزدگیر ساده، دزدگیر سیم کارت خور و دزدگیر تصویری است.

همه ما با دزدگیر های ساده آشنا هستیم. اگر دزدگیر را برای امنیت خودروتان نصب می کنید باید بگویم سخت در اشتباه هستید زیرا ایمینی این دزدگیرها بسیار پایین است.
نوعی دیگر، دزدگیر سیم کارت خور است. این دزدگیرها در صورتی که سارق به ماشین شما نزدیک شود به موبایل‌تان زنگ می‌زند و شما را باخبر می‌کند و این امکان را برای شما فراهم می کند که درب خودرو را باگوشی باز کنید البته این دزدگیر ها به دلیل مشکلات آنتن دهی بدرستی در ایران پشتیبانی نمی شوند به همین دلیل با استقبال زیادی روبرو نشده است.

دزدگیر تصویری، ریموت کنترل این دزدگیرها مانیتوری دارد که حداقل یک کیلومتر بُرد دارد و در این مانیتور شما می‌توانید از اتفاقاتی که برای اتومبیل تان می‌افتد مطلع شوید.
از مزایای دیگر دزدگیرهای تصویری این است که وقتی شما نزدیک ماشین می‌شوید درب خودرو به صورت اتوماتیک باز می‌شود و یا وقتی از خودرو دور می‌شوید، درب بسته می‌شود.

دزدگیر تصویری
دزدگیر تصویری

دوربین خودرو

شما می توانید دوربین های خودرو را در ماشینتان نصب کنید . از مزایا دوربین خودرو به ثبت لحظات داخل خودرو می توان اشاره کرد.
یکی از بهترین مزیت این دوربین ها، ثبت صحنه حادثه می باشد.

بهترین دوربین خودرو
دوربین خودرو

در اینجا به معرفی چند لوازم جانبی خودرو پرداختیم. با توجه به بالا رفتن قیمت خودرو، ممکن است توانایی تعویض خودرو خود را نداشته باشید اما می توانید ویژگی های جدید به خودرو خود اضافه کنید و زیبایی و ایمنی خودرو خود را دو چندان کنید.

 

 

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

نکات نگهداری خودرو

نگهداری از خودرو و نکات صحیح فنی یکی از دغدغه‌های اصلی مالکان خودرو می‌باشد؛ استفاده نادرست از اتومبیل سبب خراب شدن خودرو می‌شود به طور

ادامه مطلب »