پشتیبانی سریع : ۰۹۱۵۷۰۴۴۴۰۴ – ۰۲۱۷۱۰۵۳۸۳۲ 

دوربین ضد سرقت خودرو

دوربین ضد سرقت خودرو ; شما هم با این عنوان برخورد کرده اید؟

آیا یک دوربین میتواند مانع به سرقت رفتن یک خودرو شود ؟

دوربین های خودرو باید چه ویژگی داشته باشند تا از خودروی ما محافظت کنند ؟

امنیت خودرو امری مهم است و هیچ فردی دوست ندارد ماشین چندین میلیونی خود را در حالتی قرار دهد که سارقین بتوانند به راحتی از آن سرقت کنند . دوربین خودرو یا دزدگیر خودرو یکی از راه های بالا بردین امنیت خودرو می‌باشد . در ادامه بیشتر درباره این موضوع بحث می‌کنیم با ما همراه باشید.

CarSecurity
امنیت خودرو

دوربین ضد سرقت خودرو

دزدگیر ماشین، وقتی کسی به ماشین یا خودروی ما تجاوز می‌کند یا ضربه میزند یا… به صدا در می آید . صدای آن بلند است به صورتی صدای آن را افراد زیادی از جمله خود سارق می‌شنوند و در نتیجه فرار می‌کند.

دوربین ضد سرقت خودرو را می‌توانید جهت محافظت و افزایش امنیت خودروی خود بخرید و داخل خودرو خود  نصب کنید.
در هنگامی که خدایی نکرده از خودرو شما سرقت شود دوربین در حال ضبط فیلم از سارق یا همان دزد می‌باشد و این باعث می‌شود شما یک مستند کامل از لحظه سرقت از خودرو خود داشته باشید.

دوربین خودرو مانع به سرقت رفتن

دوربین خودرو به تنهایی قادر به جلوگیری از دزدی نیست اما تصاویر دزدی را ضبط می‌کند تا هنگام مراجعه به پلیس مستندات لازم برای ادای خود داشته باشید همچنین می‌توانید بعد از دزدی فیلم های ضبط شده را مشاهده کنید . در بعضی از مدل های دوربین خودرو که با عنوان دوربین وای فای دار به فروش می‌رسد می‌توانید تصاویر را بلافاصله بعد از ضبط شدن بر روی گوشی خود ذخیره کنید و یا بتوانید داخل خودرو را بطور زنده مشاهده کنید .

باید دروبین را در مکانی از خودرو نصب کنید که مشخص نباشد و شخص سارق به راحتی نتواند از وجود دوربین در خودرو شما آگاه شود. یکی از ویژگی های نصب دوربین در داخل خودرو ناشناخته بودن آن است . کمتر فردی به ذهنش خطور می‌کند که شاید در داخل خودرو دوربین قرار داشته باشد . اگر بتوانید به خوبی دوربین ماشین را پنهان کنید دیگر نیاز نیست به فکر خودرویتان باشید.

دوربین خودرو
دوربین خودرو

ویژگی های مهم دوربین برای امنیت خودرو

دوربین های خودرو مدل های مختلفی دارد . در بعضی از مدل ها بیشتر تمرکز طراحی جهت ثبت خاطرات از جلوی خودرو است . اما در بعضی مدل‌ها امنیت اهمیت بیشتری دارد. پس باید دوربین مد نظر خود را انتخاب کنید. دوربین خودرو برای افزایش امنیت و جلوگیری از سرقت باید یکسری ویژگی هایی داشته باشد

ویزگی دوربین خودرو عبارت است از:

  • اندازه کوچکی داشته باشد
  • دو لنز باشد تا بتواند زاویه بیشتری را تحت نظر بگیرد .
  • بی سیم یا وای فای باشد . (اختیاری)
  • دارای باتری داخلی باشد .
  • بتواند به گوشی متصل شود .
  • حساس به حرکت باشد (به محض مشاهده حرکت در محیط شروع به فیلم برداری کند . درجه امنیت بالا میرود.)
  • از حافظه بالایی برخوردار باشد .

نتیجه گیری

با توجه به افزایش قیمت خودرو تامین کردن امنیت خودرو به یک دغذغه بزرگ برای برخی از افراد تبدیل شده است. استفاده از دوربین خودرو یک راه حل جهت ایجاد امنیت برای خودرو محسوب می‌شود اگر قصد تهیه یک دوربین با کیفیت دارید می‌توانید از فروشگاه انفورماتیک ایمن شرق ایران تهیه نمایید.

منبع : فروشگاه انفورماتیک ایمن شرق ایران – دوربین ضد سرقت خودرو

فهرست مطالب

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

نکات نگهداری خودرو

نگهداری از خودرو و نکات صحیح فنی یکی از دغدغه‌های اصلی مالکان خودرو می‌باشد؛ استفاده نادرست از اتومبیل سبب خراب شدن خودرو می‌شود به طور

ادامه مطلب »