پشتیبانی سریع : ۰۹۱۵۷۰۴۴۴۰۴ – ۰۲۱۷۱۰۵۳۸۳۲ 

انتخاب بهترین دوربین خودرو

اگر شما هم به دنبال یک دوربین خودرو هستید حتما این سوال را از خود پرسیده اید که کدام بهترین دوربین خودرو میباشد ؟

یا کدام دوربین مداربسته خودرو را خریداری کنم ؟

اگر با دوربین خودرو آشنایی ندارید میتوانید با مراجه به مطلب ” دوربین خودرو چیست؟ و چه کاربردی در خودرو دارد؟ ” مراجعه کنید . به طور خلاصه دوربین خودرو چشم شما در خودروی شما به حساب می آید . شما میتوانید با کار گذاشتن این دوربین در ماشین خود تمامی اتفاقاتی که در خودرو می افتد را تماشا کنید. و یا میتوانید برای ثبت خاطرات سفر های داخل و برون شهری از آن استفاده کنید. برای این کار ها کدام مدل از دوربین ها مناسب میباشد ؟ یک دوربین خودو باید چه ویژگی های داشته باشد ؟ در هنگام خرید به چه نکاتی باید توجه کرد ؟

در ادامه با ما باشید تا به سوالات شما پاسخ دهیم .

 

بهترین دوربین خودرو کدام است؟

نمیتوان به طور قطع گفت کدام دوربین خودرو  از همه بهتر است . دوربین هم همانند گوشی همراه میباشد. نمیتوان گفت کدام گوشی از همه بهتر است . بلکه هر مدل در بعضی از ویژگی ها از بقیه بهتر است .

قبل از انتخاب بهترین دوربین خودرو باید به چند سوال پاسخ دهید .

دوربین خودرو را برای چه کاری میخواهید ؟

در کجای خودرو میخواهید از آن استفاده کنید؟

آیا میخواهید دوربین خودروی شما مخفی باشد ؟

چقدر بودجه دارید؟

و…

این نوع استفاده شما از دوربین خودرو است که بهترین را مشخص میکند .

 

بهترین دوربین خودرو برای ثبت خاطرات سفر

اگر برای ثبت خاطرات یخواهید دوربین خودرو را خریداری کنید میتوانید ” دوربین خودرو تاشو ” را انتخاب کنید در واقع این دوربین برای شما بهترین انتخاب میباشد .

زیرا قابلیت مخفی بودن از دید را ندارد (به محض ورود به خودرو میتوانید از وجود دوربین رد خودرو مطلع شوید). دارای یک لنز میباشد که از جلوی خودرو فیلم برداری میکند . و همچنین میتواند بچرخد و از داخل کابین خودرو نیز فیلمبرداری کند .

حافظه دوربین خودرو تاشو
دوربین خودرو تاشو

به همراه خود یک صفحه نمایش دارد که اگر دوست داشتید میتوانید همزمان تصاویر را نیز مشاهده کنید. و ادر حالت دیگر میتوانید مانیتور دوربین را ببندید . تا مزاحم شما نباشد.

دوربین خودرو تاشو داراي ۳ حالت فيلمبرداري (cif(640*480)، D1(720*480) ، HD(1280*960 میباشد که با فرمت AVI ذخیره می کند . زاویه دید این دوربین 120 درجه میباشد .

اگر میخواهید همزمان از داخل خودرو نیز فیلم برداری کنید بهترین دوربین برای شما ” دوربین خودرو دولنزه ” میباشد . زیرا در این مدل دو لنز در یک دوربین وجود دارد و میتوانید همزمان از داخل خودرو و جلوی خودرو فیلم برداری کنید .

دوربین خودرو دولنزه
دوربین خودرو دولنزه

این مدل از مدل قبلی کمی گران تر است زیرا دو لنز دارد . و یکسری امکانات دیگر که میتوانید این جزئیات را در صفحه مروبط به محصول مشاهده کنید.

این محصول هر دو لنز را بر روی یک دستگاه قرار داده است . و این یک محدودیت به حساب می آید که نمیتوانید از نقاط دیگر نیز همزمان فیلم برداری کنید . البته اگر نیازی به فیلم برداری از نقاط دیگر خودروی خود ندارید این محصول میتواند بهترین دوربین خودرو برای شما باشد . محصول ” دوربین خودرو دو لنز DrivePro 500 ” نیز دقیقا همین امکانات را دارد با این تفاوت که لنز دوم جدا از لنز اول میباشد و میتوانید هر کدام را مکان خاصی از خودرو نصب کنید .

بسته دوربین خودرو دو لنز DrivePro 500
بسته دوربین خودرو دو لنز DrivePro 500

اگر میخواهید از دوربین خودرو هم به عنوان ثبت خاطرات و هم دوربین دنده عقب استفاده کنید این مدل برای شما بهترین دوربین میباشد . لنز اصلی را برای ثبت خاطرات و لنز دوم را بر روی سپهر عقب ماشین نصب میکنید و سیم برق آنرا به چراغ دنده عقب ماشین متصل میکنید . در این حالت اگر دنده عقب را بزنید خودکار دوربین عقب شما فعال میشود و تصاویر پشت خودرو را بر روی نمایشگر این دوربین تماشا میکنید.

 

جهت مشاهده و خرید محصولات به بخش فروشگاه دوربین خودرو مراجعه کنید .

فهرست مطالب

15 پاسخ

  1. سلام من یک دوربین دو لنزه سال پیش از فروشگاه شما خریدم . خردادماه امسال با توجه به تصادفی که کردم با توجه به اینکه دوربین رو ماشینم نصب بود تونستم با پخش فیلم به پلیس راهنمایی ثابت کنم که مقصر نیستم و از کپن بیمه ماشینم کسر نشه و خسارت ماشینم رو هم گرفتم
    خیلی ممنونم
    لطفا کانال تلگرام اگه دارید بفرستید تا محصولات جدید رو ببینم
    باز هم تشکر

  2. با سلام و تشکر از مطالب ارزنده شما و دوربین خودرویی که در اسفندماه ۹۶ خرید کردم و خیلی به کارم اومد

  3. سلام
    من راننده کامیون ترانزیت هستم و بیشتر توی جاده ها تردد میکنم
    هفته پیش ماشین پراید جلوی من پیچید و ترمز زد و من به ماشین پراید تصادف کردم و چون مدرکی نداشتم ثابت کنم مقصر شناحته شدم و از کپن بیمه نامه ام پرداخت کردم و ۱۰ سال تخفیف بیمه نامه ام از بین رفت و متاسفانه هزینه پراید هم خیلی بالا بود
    با این وجود که از بیمه استفاده کردم اما باید برای بیمه حدود ۲میلیون تومان پرداخت کنم

    میخام یک دوربینی معرفی کنید که همیشه موقع رانندگی ضبط کنه و تصویر پهن بده و عقب ماشین رو هم تصویر بده که موقع دنده عقب بتونم استفاده کنم
    جنس خوب باشه و فیلمش پاک نشه
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    1. سلام، به شما دوربین ماشین دو لنزه فول – کد ۲۲۶۰ پیشنهاد میکنم. علاوه بر اینکه خواسته های شما رو بر آورده میکنه امکاناتی مثل جنس بدنه مقاوم و دو لنزه بودن و زاویه دید 170 درجه را داراست. این دوربین خودرویی از هر لحاظی عالیه.
      امیدوارم توی جاده دچار مشکلی نشید. با تشکر

    1. سلام و احترام
      متأسفانه در تهران نمایندگی نداریم و اکثر فروش دوربین خودرو به صورت اینترنتی و از طریق سایت انجام میشه
      با تشکر

  4. بسیار عالی بود
    راهنمایی های جامعی در خصوص انتخاب بهترین دوربین خودرو ، ماشین کرد بهم .
    به زودی حتما یکی از این دوربین خودرو برای ماشینم میخرم

  5. سلام
    نیاز به دوربین خودرویی دارم که از نظر جنسی و کیفیت فیلم برداری و عکاسی و ضبط صدا بالا باشه و هم بشه زمانی که تو ماشین هستم هم از جلو هم از عقب ضبط کنه.و دیگه اینکه وای فای باشه و احتیاج به سیم نباشه و ایا امکانش هست که بدون متوجه شدن فیلم رکورد نشه؟ من دوربین عقب ماشین رو دارم برای دنده عقب آیا باید اونو برداشت؟
    قیمت برام مهم نیست لطفا مارک خوب معرفی کنید و اینکه برای نصبش ایا نیاز نیست متخصص انجام بده

    1. سلام، با توجه به توضیحاتی که دادین من دوربین خودرو دو دوربین وای فای دار نامحسوس رو به شما پیشنهاد می کنم. این مدل دوربین خودرو خودش به صورت اتومات رکورد میکنه و از دوربین دوم هر جایی که بخواین(داخل کابین خودرو، عقب خودرو و …) بدون اینکه دوربین عقی خودرو رو بردارین استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

نکات نگهداری خودرو

نگهداری از خودرو و نکات صحیح فنی یکی از دغدغه‌های اصلی مالکان خودرو می‌باشد؛ استفاده نادرست از اتومبیل سبب خراب شدن خودرو می‌شود به طور

ادامه مطلب »