پشتیبانی سریع : ۰۹۱۵۷۰۴۴۴۰۴ – ۰۲۱۷۱۰۵۳۸۳۲ 

نقد و بررسی دوربین خودرو دو لنزه فول دید در شب – کد۲۳۰۰

دوربین خودرو دو لنزه فول دید در شب – کد۲۳۰۰ یکی از بهترین دوربین های خودرو می باشد که علاوه بر داشتن خصوصیات عالی دارای قیمت مناسبی هم هست. شما با این دوربین می توانید امنیت اتومبیلتان را تا حد زیادی افزایش داده و در صورت وقوع حادثه نیز صحنه را به راحتی بازبینی و مقصر قضیه را تشخیص دهید. در این مطلب ما به شما دوربین خودرو دو لنزه فول دید در شب – کد۲۳۰۰ را به همراه ویژگی های این دوربین معرفی می کنیم.

معرفی دوربین خودرو دو لنزه فول دید در شب – کد۲۳۰۰

خودروها امروزه به یکی از سرمایه های مهم افراد تبدیل شده اند بنابراین برقراری امنیت آن ها چیزی است که بیش از پیش اهمیت یافته است. دوربین های خودرو یکی از مهم ترین روش ها برای برقراری امنیت اتومبیل می باشند و استفاده از آن ها در سال های اخیر به شدت افزایش پیدا کرده است.

در خرید دوربین خودرو ملاک هایی از جمله محل قرارگیری دوربین، قیمت دوربین، کیفیت فیلمبرداری، حافظه دوربین و …. اهمیت دارند. دوربین خودرو دو لنزه فول دید در شب – کد۲۳۰۰ یکی از انواع دوربین های خودرو است که در تمام این موارد عنوان شده بهترین است.

این دوربین دارای دو لنز مجزا است که یکی از آن ها در قسمت آینه جلوی خودرو قرار می گیرد و در پشت آن صفحه نمایشی قرار گرفته که می توانید ویدئوی تهیه شده را در درون آن مشاهده کنید. دوربین دوم می تواند در هر قسمتی از خودرو جاسازی شود.

برای مثال می توانید لنز دوم را برای فیلمبرداری از قسمت عقب خودرو استفاده کنید تا در هنگام پارک خودرو با مشکلی مواجه نشوید. همچنین این دوربین را می توان به عنوان دوربین داخل خودرو جهت تشخیص سارقان یا کنترل اتفاقاتی که در زمان نبود شما در خودرویتان رخ می دهد استفاده کرد.

نقد و بررسی دوربین خودرو دو لنزه فول دید در شب – کد۲۳۰۰
لنز دوم دوربین دولنز دید در شب را می توان در هر مکانی از خودرو نصب کرد.

ویژگی های فنی دوربین

دوربین خودرو دو لنزه فول دید در شب – کد۲۳۰۰ یکی از دوربین های با کیفیت در بین مدل های مشابه اش می باشد. این دوربین دارای لنز شیشه ای است که با زاویه ای عریض (Spuper Wide Angle) اقدام به فیلمبرداری می کند و تصاویر ثبت شده از آن نیز فول اچ دی می باشند.

منبع تامین نیروی این دوربین باتری ۳٫۷ ولتی می باشد. البته شارژر فندکی خودرو نیز برای شارژ دوربین قابل استفاده است و از این بابت نیز شما مشکلی پیدا نخواهید کرد. همچنین دوربین دید در شب دولنزه دارای قابلیت ضبط صدا و پخش صدا هم می باشد.

حافظه دوربین یکی از مسائل مهم در دوربین خودرو است؛ چرا که کمبود حافظه باعث می شود که شما مجبور باشید دائما فیلم های تهیه شده را به یک حافظه بزرگتر منتقل کنید. دوربین خودرو دو لنزه فول دید در شب – کد۲۳۰۰ دارای 32 گیگابایت حافظه است که برای یک دوربین خودرو حافظه خوبی است.

نقد و بررسی دوربین خودرو دو لنزه فول دید در شب – کد۲۳۰۰
دوربین دید در شب کد 2300 فضای بسیار کمی را اشغال می کند.

شما می توانید ویدئوهای تهیه شده توسط دوربین را در صفحه نمایش خود دوربین مشاهده کنید یا اینکه این ویدئوها را ابتدا به کامپیوتر یا گوشی تان منتقل کرده و سپس به تماشای ویدئو بر روی این دستگاه ها بپردازید. در هنگام خرید این دوربین به همراه پایه دوربین به شما ارائه می گردد.

یک ویژگی خوبی که این دوربین دارد شباهت آن به دوربین های عکاسی می باشد. شما می توانید ارتباط کابلی دوربین را قطع کرده و دوربین را از محیط خودرو خارج کنید. پس از آن می توانید عکس های یادگاری تکی یا گروهی با عزیزانتان بگیرید.

قابلیت دید در شب خودرو یکی از مهم ترین ویژگی های امنیتی دوربین خودرو است که در این دوربین این ویژگی وجود دارد. در ادامه این خصوصیت را بیشتر شرح می دهیم.

قابلیت دید در شب دوربین کد 2300

یکی از ویژگی های ممتاز در دوربین خودرو دو لنزه فول دید در شب – کد۲۳۰۰ قابلیت دید در شب دوربین می باشد. این قابلیت باعث می شود که شما ویدئوهایی از اتفاقات اطراف خودرو در تاریکی شب داشته باشید.

دوربین دولنزه فول دارای دو لنز می باشد که هر کدام از این لنز ها دارای 8 عدد LED برای دید در شب هستند. کیفیت تصویر این دوربین در شب بسیار خوب است و با خرید این دوربین دیگر نیازی نیست که نگران کیفیت بد دوربین ها در شب باشید.

دوربین خودرو دو لنزه فول دید در شب – کد۲۳۰۰
امکانات همراه دوربین کد 2300

خرید دوربین خودرو دو لنزه فول دید در شب – کد۲۳۰۰

امکان خرید دوربین دید در شب دو لنز در وب سایت دیجی دوربین وجود دارد. در صورت خرید دوربین خودرو دو لنزه فول دید در شب – کد۲۳۰۰ یک عدد پایه دوربین، لنز دوم، اتصال فندکی جهت شارژ دوربین، کابل اتصال به کامپیوتر و دفترچه راهنما به شما ارائه می شود.

قیمت این دوربین در سایت ما 505000 تومان می باشد که به نسبت کیفیت آن قیمت بسیار مناسبی است. جهت خرید دوربین دید در شب کد 2300 کافیست بر روی لینک ارائه شده کلیک کرده و مراحل خرید را طی کنید.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

نکات نگهداری خودرو

نگهداری از خودرو و نکات صحیح فنی یکی از دغدغه‌های اصلی مالکان خودرو می‌باشد؛ استفاده نادرست از اتومبیل سبب خراب شدن خودرو می‌شود به طور

ادامه مطلب »