پشتیبانی سریع : ۰۹۱۵۷۰۴۴۴۰۴ – ۰۲۱۷۱۰۵۳۸۳۲ 

دوربین وای فای چیست؟

دوربین های مداربسته مدل های مختلفی دارد که یکی از زیر مجموعه های آن دوربین وای فای است .

دوربین وای فای هم یک نوع دوربین مداربسته به حساب می آید اما در نحوه ارسال اطلاعات همانند تصویر و صدا و… یکسری تفاوت هایی وجود دارد . در ادامه به ویژگی های دوربین وای فای میپردازیم .

دوربین وای فای
دوربین وای فای

تفاوت دوربین های وای فای با دوربین مداربسته

دوربین های وای فای به دوربین هایی میگویند که اطلاعات را در بستر شبکه و بصورت امواج وای فای برای مقصد ارسال میکند . مقصد میتواند کاربر با یک گوشی یا لپ تاپ باشد و یا میتواند یک سرور جهت ذخیره سازی و… باشد .

دوربین های مدار بسته از ره های ارتباطی سیمی استفاده میکنند. برای نصب دوربین ها مدار بسته باید یکسری امکانات جانبی را نیز برای دوربین ها خریداری کنیم و مراحل نصب را به متخصص آن واگذار کنیم .

برای راه اندازی دوربین ها وای فای نیازی به متخصص نیست و با کمی آموزش  میتوانیم خودمان نیز دوربین وای فای را نصب کنیم .

به دوربین های وای فای ،  دوربین مدار بسته وای فای نیز میگویند .

 

روش نصب دوربین های مدار بسته وای فای

روش نصب دوربین های وای فای بستگی به مدل دوربین دارد . در اکثر مدل ها کافیست تا دوربین را به برق وصل کنید و نرم افزار مربوط به آن دوربین را بر روی گوشی یا کامپیوتر خود نصب کنید . در بعضی مدل ها برای ارسال تصاویر و اطلاعات ، دوربین وای فای به مودم نیز نیاز دارد که باید یکسری تنظیماتی را در مودم انجام دهید .

اگر مهارت و یا تجربه کافی در تنظیم این دوربین های مداربسته وای فای ندارید بهترین راه تماس با یکی از متخصصین است . سعی میکنیم در مقالات بعدی به طور مفصل به روش نصب انواع مختلف دوربین ها بپردازیم .

 

معرفی پرفروش ترین دوربین وای فای

در فروشگاه دیجی دوربین (ایمن انفورماتیک شرق ایران) پر فروش ترین دوربین وای فای مربوط به دوربین وای فای مخفی کوچک S06 میباشد . این دوربین به علت آنکه اندازه بسیار کوچکی دارد و میتوان به صورت مخفی در مکانی که نیاز است نصب کرد . همچنین یک آنتن نیز دارد که میتواند تصویر را بصورت وای فای برای ما ارسال کند .

وسایل دوربین وای فای مخفی کوچک S06
وسایل دوربین وای فای مخفی کوچک S06

این دوربین کم مصرف میباشد و میتوان باتری یا حتی پاور بانک را متصل کنید و زمان زیادی را به فیلم برداری مخفی بپردازید . میتوانید بر روی برد دوربین ، کارت حافظه نیز نصب کنید . میتوانید جزئیات بیشتر را میتوانید از صفحه دوربین وای فای بخوانید …

 

وسایل دوربین وای فای مخفی کوچک S06
وسایل دوربین وای فای مخفی کوچک S06
فهرست مطالب

2 پاسخ

  1. سلام . من مدتی هستش که دوربین وای فای s06 رو خریدم و با توجه به اینکه مصرف باطری دوربین محدود هستش و بایستی دوباره شارژ کنم و این برای من مقدور نیست برای همین به برق شهری وصل کردمش متاسفانه فقط تا یکی دو روز با گوشی میتونم وای فای دوربین رو شناسایی کنم و به بعد دیگه شناسایی نمیشه ( البته وقتی که وای فای شناسایی نمیشه خبری از فیلم برداری هم نیست ) اما وقتی که با باطری خود دوربین وصل هستم این مشکل وجود نداره . میخواستم بدونم که مشکل آیا از برق شهری هستش؟ یا چیز دیگه یا اصلا راهی وجود داره تا از برق شهری استفاده کنم و مشکلی برای شناسایی وای فای و فیلم برداری بوجود نیاد؟ ممنون میشم اگه سریع راهنمایی کنید

    1. سلام
      اول اینکه سعی کنید برای مدت طولانی از برق شهری استفاده نکنید . و اینکه اگر باطری دوربین برای مدت مد نظر شما جواب نمیده میتونید از پاوربانک شارژر موبایلی استفاده کنید و مستقیم به محل شارژ دوربین متصلش کنید
      ضمنا برق شهری به خاطر نوسانات باعث قطع شدن دوربین میشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

نکات نگهداری خودرو

نگهداری از خودرو و نکات صحیح فنی یکی از دغدغه‌های اصلی مالکان خودرو می‌باشد؛ استفاده نادرست از اتومبیل سبب خراب شدن خودرو می‌شود به طور

ادامه مطلب »