پشتیبانی سریع : ۰۹۱۵۷۰۴۴۴۰۴ – ۰۲۱۷۱۰۵۳۸۳۲ 

دوربین مخفی خودرو ؛ ابزاری جهت حفظ کامل امنیت در خودروها

دوربین مخفی خودرو یکی از انواع دوربین های خودرو می باشد که علاوه بر ضبط تمام رخدادهای اطراف خودرویتان و امکان پیگیری خسارت های وارد شده یک سری مزایای خاص دیگری نیز دارد. در این مطلب به طور کامل در رابطه با ویژگی های دوربین مخفی خودرو و مزایای آن توضیح داده و بهترین دوربین مخفی خودرو را نیز به شما معرفی می کنیم.

دوربین مخفی خودرو

مهم ترین دلیل برای استفاده از دوربین خودرو حفظ امنیت خودرو می باشد اما خود دوربین نیز گاهی می تواند امنیت خودرو ما را تحت تاثیر خود قرار دهد. برای مثال فرض کنید که خودرویتان را در مکانی پارک کرده و برای چند ساعت از محل دور می شوید.

سارقی از مقابل خودرو شما عبور کرده و اولین چیزی که به ذهنش می رسد این است که دوربین را (که احتمالا فکر می کند دوربین عکس برداری یا جی پی اس است) به سرقت ببرد.

برخی از دوربین های خودرو به هیچ وجه با هدف مخفی بودن طراحی نشده اند و دریافت دقیق اطلاعات محیط هدف اصلی در طراحی این دوربین ها بوده است.

این شما هستید که با توجه به هدفتان از خرید دوربین خودروی مناسب، اقدام به تهیه آن می نمائید. برای شروع می توانید از طریق فروشگاه دوربین های خودرو دیجی دوربین که قطعا مجموعه ای از بهترین دوربین ها با قیمت های مناسب می باشند اطلاعاتی از انواع دوربین ها بدست آورده و سپس اقدام به خرید دوربین برای خودرویتان نمائید.

دوربین مخفی خودرو
برخی از دوربین ها با وجود داشتن امکانات عالی قابلیت مخفی بودن را دارا نیستند.

ویژگی های دوربین مخفی خودرو

دوربین مخفی خودرو دوربینی است که با چشم مسلح قابل دید نباشد. برای ضبط وقایعی همچون تصادفات رانندگی از دوربین هایی همچون دوربین مناسب برای ثبت وقایع، دوربین مناسب برای سفرهای جاده ای و … استفاده می شود که می توان فیلم های تهیه شده توسط این دوربین ها را به پلیس یا شرکت بیمه تحویل داد و از جریمه نابحق جلوگیری کرد.

اما دوربین مخفی خودرو برای کاربردی فراتر از این موضوع استفاده می شود. با استفاده از دوربین مخفی خودرو شما این امکان را دارید که از صدماتی که افراد (و نه سایر خودروها) به خودرو شما وارد می کنند مطلع شوید.

این دوربین ها دارای لنز قوی و بدنه کوچکی هستند و در محلی از خودرو که قابل دیدن نباشد نصب می شوند. مهم ترین ویژگی که باید این دوربین ها داشته باشند این است که جلب توجه نداشته باشند و در ثانی قابلیتذخیرهبالایی داشته و ویدئوهای دریافتی را با کیفیت بالایی ذخیره کنند.

این نوع دوربین بیشتر برای حالاتی که خودرو در حالت ایستاده می باشد و شما در محل حضور ندارید استفاده می شود. مورد دیگری که برای دوربین مخفی خودرو وجود دارد مواقعی است که شما می خواهید از اتفاقاتی که در درون خودرویتان و در زمان نبودن خودتان رخ می دهد مطلع شوید.

ویژگی دوربین مخفی خودرو
دوربین های مخفی دارای لنز قوی و بدنه بسیار کوچکی می باشند.

مزایای استفاده از دوربین مخفی خودرو

استفاده از دوربین مخفی خودرو علاوه بر داشتن تمام مزایایی که برای خرید دوربین خودرو وجود دارد یک سری مزایای ویژه ای نیز دارند:

  1. دوربین مخفی خودرو قابل دید توسط سارق نبوده و وی تصوری از وجود دوربین در خودرو ندارد. بنابراین امکان پیگیری و دستگیری وی با استفاده از ویدئوی تهیه شده توسط پلیس وجود دارد.
  2. پارکینگ می تواند یک محیط ناامن برای خودرویتان باشد. ممکن است فردی با خودرو شما برخورد کرده و به سادگی از کنار این موضوع بگذرد یا اینکه به دلیل خلوت بودن پارکینگ بخواهد آسیبی به خودرو شما وارد کند. دوربین مداربسته تمامی این صحنه ها را ضبط کرده و شما می توانید کسی را که بر روی ماشینتان خط کشیده یا صدمه دیگری وارد کرده را شناسایی کنید.
  3. جاده های بیرون شهری یکی از محیط های پرخطر می باشند و بهتر است در جاده بخصوص در ساعات نیمه شب با موارد مشکوک ارتباط برقرار نکنید. با این وجود داشتن دوربین مخفی در این شرایط می تواند کمکی برای جلوگیری از از دست دادن خودرویتان باشد.
  4. بسیاری از افراد جهت کنترل فرزند نوجوانشان از دوربین مخفی خودرو استفاده می کنند تا از رفت و آمد وی در محیط خارج از منزل مطلع شوند.

معرفی بهترین دوربین مخفی خودرو

دوربین خودرو سه لنزه فول پیشنهاد ما به شما به عنوان بهترین دوربین مخفی خودرو می باشد. این دوربین علاوه بر داشتنن دولنز دیگز که می توانند به صورت مخفیانه در هر قسمت خودرو نصب شوند دارای دوربین اصلی مخفی نیز می باشد. این دوربین در پشت آیینه جلوی خودرو نصب شده و از همین جهت در نقطه دید کسی نیست.

جهت اطلاع از ویژگی های کامل این محصول خوب می توانید به لینک ارائه شده مراجعه کرده و در صورت تمایل نسبت به خرید آن اقدام نمائید.

فهرست مطالب

3 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

نکات نگهداری خودرو

نگهداری از خودرو و نکات صحیح فنی یکی از دغدغه‌های اصلی مالکان خودرو می‌باشد؛ استفاده نادرست از اتومبیل سبب خراب شدن خودرو می‌شود به طور

ادامه مطلب »