پشتیبانی سریع : ۰۹۱۵۷۰۴۴۴۰۴ – ۰۲۱۷۱۰۵۳۸۳۲ 

دوربین خودرو را از کجا بخریم که بتواند بیشترین خدمات درحین فروش و پس از فروش را ارائه دهد؟

این روزها خرید دوربین در بین دارندگان خودرو بسیار زیاد شده است و کم کم افراد آن را یک ضرورت برای خودرویشان می دانند. یکی از مسائلی که پس از قطعی شدن تصمیم برای خرید دوربین پیش می آید بحث این است که دوربین خودرو را از کجا بخریم ؟ آیا می توان به هر فروشگاه اینترنتی یا غیر اینترنتی اعتماد کرد؟ آیا کیفیت و صحت جنس خریداری شده در همه جا یکسان خواهد بود؟ در این مطلب به طور کامل به سوالاتی که ممکن است در رابطه با اینکه دوربین خودرو از کجا بخریم پیش می آید پاسخ دهیم.

دوربین خودرو را از کجا بخریم

بهتر است قبل از اینکه اقدام به خرید دوربین برای ماشین مان کنیم جستجوی جامعی در رابطه با اینکه دوربین خودرو را از کجا بخریم داشته باشیم. چرا که خرید آسان یک ابزار جدید یک مسئله است و اینکه چقدر بتوانیم به آسانی از این محصول جدید استفاده کنیم نیز مسئله ای دیگر است.

در ادامه ما این سوال یعنی اینکه دوربین خودرو را از کجا بخریم را با ذکر دو عنوان جداگانه به شما توضیح خواهیم داد. پس خواهشمندیم تا انتهای مطلب یا دقت ما را همراهی کنید و در صورتیکه تجربه ای در این زمینه دارید با ما و سایر دوستان در بخش دیدگاه ها به اشتراک بگذارید.

خرید دوربین خودرو از فروشگاه اینترنتی (بله یا خیر؟)

این روزها وب سایت ها و صفحات تجارت الکترونیکی بسیار متعددی وجود دارند که در راس آن ها فروشگاه بسیار حرفه ای دیجی کالا قرار دارد. همانطور که می دانید انواع کالاهای بهداشتی، غذایی، برقی و … در این فروشگاه اینترنتی به فروش می رسد و خدمات خوب این سایت باعث شده است که بسیاری افراد دیگر وقتی برای رفتن به بیرون از منزل به قصد خرید نگذارند.

اگر سری به این سایت و یا وب سایت های مشابه بزنید خواهید دید که بخشی برای فروش تجهیزات ماشین از جمله دوربین خودرو دارند، اما آیا خرید از این سایت ها عاقلانه است یا نه؟

دوربین خودرو را از کجا بخریم
ارائه نظر کارشناسانه به مشتری در رابطه با خرید دوربین مناسب، یکی از مسائلی است که در رابطه با اینکه دوربین خودرو را از کجا بخریم بایستی توجه گردد.

در پاسخ باید بگوییم تنها در صورتیکه شما تخصص کامل در انتخاب یک دوربین مناسب داشته باشید و دوربینی که انتخاب کرده اید در این فروشگاه به فروش برسد، از طرفی تخصص کامل در زمینه نصب دوربین خودرو را داشته باشید میتواند به این نوع خرید فکر کنید.

اگر سری به بخش توضیحات وب سایت دیجی کالا بزنید خواهید دید که در رابطه با برخی از ابزارها از جمله ابزارهای برقی خدمات بازگشت کالا یا تعویض وجود ندارد و در صورتیکه از انتخابتان پشیمان شوید راه برگشتی نخواهید داشت.

این موضوع به این صورت در وب سایت دیجی کالا عنوان شده است:

با توجه به گستردگی گروه‌های کالای ارایه شده در وب‌سایت دیجی‌کالا، کلیه محصولاتی که باید از نظر فیزیکی سالم به دست مصرف‌کننده برسند (مانند کالاهای گروه‌ فرهنگ و هنر، ورزش و سرگرمی، پوشاک و کفش، لوازم خانگی غیربرقی، اسباب‌بازی، عطر و ادوکلن، زیورآلات و اکسسوری، لوازم آرایشی و بهداشت و مراقبت، لوازم شخصی برقی و غیربرقی، گروه فرش، لوازم مصرفی خودرو و لوازم حیوانات خانگی) دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند و  مشمول ۷ روز مهلت تست و بازگشت کالا نمی‌شوند.

همانطور که دیدید در صورت پشیمان شدن از انتخابتان راه برگشتی نخواهید داشت. از طرفی دیگر بایستی در رابطه با خدمات پشتیبانی سایت های اینترنتی اطلاعات کامل داشته باشید، در وب سایت های فروش اینترنتی بخش پشتیبانی تنها به سوالاتی که راجع به سالم بودن یا نبودن کالا و زمان تحویل کالا دارید پاسخ می دهند. یعنی در صورتیکه تخصصی در رابطه با نصب دوربین خودرو نداشته باشید مجبور هستید هزینه ای را به فردی بپردازید که بتواند دوربین را به درستی بر روی خودرویتان نصب کند. پس چندان هم مطمئن نباشید که خرید از سایت اینترنتی برایتان مقرون به صرفه تر خواهد بود.

سایت های فروش اینترنتی از جمله دیجی کالا در بخش فروش محصولات الکترونیکی تاکید دارند که بایستی حتما مامور نمایندگی محصول آن را باز کرده و نصب کند و در غیر اینصورت در صورت بروز مشکل در کالای خریداری شده تعمیر یا باز پس گیری محصول شامل گارانتی تعویض و تعمیر کالا نخواهد بود.

دوربین خودرو را از کجا بخریم
ارائه خدمات جانبی همراه با دوربین بر روی کارامد بودن سایت یا فروشگاهی که از آن خرید می کنیم موثر است.

انتقال دستگاه جهت استفاده از خدمات گارانتی به مرکز خدمات و برگشت آن برعهده خریدار است و دستگاه باید در کارتن و بسته‌بندی اصلی خود ارسال شود تا شامل خدمات گارانتی گردد.
درخرید اینترنتی گارانتی شرکت محدود به برطرف کردن اشکالات سخت افزاری دستگاه تحت پوشش ضمانت خواهد بود و هرگونه عملیات نرم افزاری از جمله نصب، ارتقا و یا عیب یابی، بازیابی اطلاعات، Registration، تنظیم و راه اندازی شامل ضمانت نبوده و درصورت درخواست مشتری مشمول پرداخت هزینه می شود.

بهترین پاسخ در جواب اینکه دوربین خودرو را از کجا بخریم ؟

بهترین پاسخ برای این سوال که دوربین خودرو را از کجا بخریم این است که دوربین ماشین بایستی از فروشگاه های مجهز فروش دوربین خودرو یا شرکت های معتبر در این زمینه انجام شود.

تمام مواردی که در بخش قبل عنوان کردیم در شرکت های تخصصی فروش دوربین لحاظ شده است. یعنی شما می توانید از بایت خدمات زیر در فروشگاه ها و شرکت های معتبر فروش دوربین خودرو از جمله شرکت اینترنتی ایمن شرق با وب سایت رسمی دیجی دوربین مطمئن باشید:

  • فروش کالای تخصصی در حقیقت نشان دهنده تمرکز بر روی یک محصول و در نتیجه ارائه خدمات بهتر در آن زمینه است. همین موضوع باعث می شود که بتوانید با دست بازتری انتخاب درستی انجام دهید چرا که با هر رنج قیمتی که بخواهید محصولات متنوعی برایتان وجود خواهد داشت.
  • داشتن تخصص در زمینه فروش دوربین خودرو باعث می شود که بتوانید از مشاوره های تیم ما برای داشتن یک انتخاب درست بهره مند شوید و بهترین دوربین خودرو مناسب ماشین تان را تهیه کنید. برای مثال می توانید در رابطه با قیمت های دوربین خودرو مطلع شوید و از یک سری امکانات بر روی دوربین از جمله دوربین وای فای دار و برخی امکانات دیگر آگاهی کاملی پیدا کنید.
  • داشتن بخش فروش اینترنتی و ارسال کالا در اسرع وقت به تمام نقاط کشور
دوربین خودرو را از کجا بخریم
به کمک آموزش های یخش پشتیبانی فروشگاه اینترنتی ایمن شرق می توانید به سادگی و بدون هزینه اضافه دوربین خودرویتان را خودتان نصب کنید.
  • فروش کالا تنها شامل گرفتن سفارش و تحویل به مشتری نخواهد بود و ما تا زمان نصب صحیح دوربین بر روی خودرویتان همراهتان هستیم.
  • تیم پشتیبانی ما خدمات آموزش نصب خودرو را به صورت کاملا حرفه ای به شما آموزش می دهند و اگر در هر کجای کشور خرید دوربین انجام داده باشید می توانید با انجام کارهایی که تیم پشتیبانی می گویند به سادگی دوربین را نصب کرده و از هزینه های نصب دور باشید.
  • تمامی دوربین ها تست شده می باشند اما با این وجود، گارانتی فروش کالا در صورتی که خدشه یا ضربه ای از طرف خریدار به دستگاه وارد نشده باشد قابل استفاده است و شما می توانید کالا را مرجوع و دوربین جدیدی تحویل بگیرید.
  • در صورتیکه سوالی در رابطه با نحوه استفاده از دوربین از نظر نرم افزاری داشته باشید می توانید تا 7 روز این سوالات را از اپراتورهای ما بپرسید تا به طور کامل به قابلیت های دوربین خریداری شده مسلط شوید.
فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

نکات نگهداری خودرو

نگهداری از خودرو و نکات صحیح فنی یکی از دغدغه‌های اصلی مالکان خودرو می‌باشد؛ استفاده نادرست از اتومبیل سبب خراب شدن خودرو می‌شود به طور

ادامه مطلب »