پشتیبانی سریع : ۰۹۱۵۷۰۴۴۴۰۴ – ۰۲۱۷۱۰۵۳۸۳۲ 

دوربین وای فای v380

 

دوربین های مدار بسته قیمت بالایی دارند و برای نصب آن باید متخصص آن در محل حاضر شود . از یکطرف سیم کشی و خرید دستگاه های مرتبط و … همه این ها باعث میشود تا از خرید دوربین مداربسته صرف نظر کنیم . اما نگران نباشید ما در این مطلب دوربینی ( دوربین وای فای v380 ) را به شما معرفی میکنیم که دیگر نیازی به وسایل جانبی و سیم کشی و… ندارد. و میتوانید در 10 دقیقه آن را نصب کنید .

 

دوربین وای فای چیست؟

دوربین وای فای به دوربین هایی میگویند که نیازی به کابل دیتا ندارند و میتوانند تصاویر را به وسیله امواج وای فای برای ما ارسال کنند . و یا در خود دوربین بر روی کارت حافظه دخیره کنند . اگر دوست دارید بیشتر درباره دوربین وای فای اطلاعات کسب کنید حتما مطلب ” دوربین وای فای چیست؟ ” را بخوانید .

 

معرفی دوربین وای فای v380

یکی از مدل های محبوب و کاربردی دوربین وای فای ، دوربین مدل v380 میباشد . این دوربین تمام خصوصیات یک دوربین وای فای را دارد . علاوه بر آن میتواند بطور 360 درجه نیز فیلم برداری کند . دوربین وای فای پانوراما v380 دارای کیفیت HD میباشد . در این محصول ویژگی های منحصر به فرد زیادی وجود دارد که در ادامه به آنها میپردازیم .

 

معرفی دوربین وای فای v380
معرفی دوربین وای فای v380

سیستم امنیتی دوربین v380

شما این امکان را دارید تا حسگر های امنیتی را فعال کنید و دوربین را در حالت آماده باش قرار دهید . دوربین در این حالت فیلم برداری را قطع میکند . و به محض مشاهده حرکتی در اتاق شروع به فیلم برداری میکند .

این دوربین به علت آنکه 360 درجه است به راحتی میتواند تمام حرکات داخل اتاق را زیر نظر داشته باشد و با کوچک ترین حرکتی از تمام اتاق تصاویر را برای شما ضبط کند و ارسال کند .

زمانی که دوربین حرکتی را حس کرد در اولین فرصت بر روی گوشی شما یک پیامی ارسال میکند تا متوجه حضور شخصی در آن مکان بشوید .

میتوانید با تعریف پسورد جدا تا پنج نفر را بر روی یک دوربین ادمین کنید و یا بصورت مهمان اجازه دسترسی به دوربین را بدهید . به این صورت که پنج نفر میتوانند تصویر دوربین را مشاهده کنند .

 

راه اندازی دوربین

برای راه اندازی دوربین در یک اتاق دیگر نیازی به دستگاه DVR یا NVR ندارید . کافیست دوربین را به برق وصل کنید و تنطیمات آنرا انجام دهید . تمام .

علاوه بر اینکه میتوانید دوربین را بر روی سقف نصب کنید میتوانید دوربین را بر روی دیوار هم نصب کنید. محدودیتی در مکان نصب وجود ندارد .

 

دوربین v380
دوربین v380

ذخیره سازی تصاویر در دوربین وای فای پانوراما v380

دوربین به محض روشن شدن تصاویر ضبط شده را بر روی کارت حافظه ذخیره میکند.  اگر گوشی یا کامپیوتر خود را به دوربین وصل کنید میتواند با کوشی خود دوربین v380 را مدیریت کنید و تصاویر را بصورت آنلاین مشاهده کنید .

اگر کارت حافظه فضای کافی نداشت میتوانید تصاویر را در موبایل خود ذخیره کنید.  به این صورت که برنامه ای که بر روی گوشی خود نصب میکنید تا تصاویر دوربین را ببینید . تصاویر دریافتی را در خود گوشی ذخیره میکند تا امنیت بالا تری داشته باشد .

دوربین v380 تا 64 گیگابایت حافظه را پشتیبانی میکند . پس دیگر نباید نگران کمبود فضای ذخیره سازی باشید .

 

جهت مطاله جزئیات بیشتر  و یا خرید دوربین وای فای v380 به صفحه محصول در فروشگاه مراجعه کنید :

دوربین وای فای v380

فهرست مطالب

13 پاسخ

  1. سلام
    معمولا نباید خطا بده چون مشتریان دیگه ما از خارج از کشور هم کانکت شدن و تصویر گرفتن اما برای مدت طولانی از دوربینهای وی ۳۸۰ استفاده کنید

  2. سلام من نصب کردم دید در شبش داغ میکنه و الانم ای سی داغ میکنه مشکل از چیه

  3. سلام من اين دوربين با قيمت خيلي بالانر از بازار خريد كردم ومتاسفانه كسي كه قرار بود دستگاه برام تنظيم كنه و راه اندازي كه ديگه جوابگو نيست امكانش هست جاي يا شخصي معرفي كنيد كه برام دوربين راه اندازي كنه؟

    1. لطف کنید در تلگرام به این شماره پیام دهید تا راهنمایی های لازم را انجام دهیم :
      09361997020

  4. با سلام و خسته نباشید
    مشکلی که با این دوربین دارم اینه که هر دو تا از این دوربین ها دارم هر دو به وای فای متصل هستند یکی به درستی کار میکنه ولی دومی هر چند روز یک بار بروی sd ذخیره سازی رو انجام نمیده و قطع میشه با اینکه فضای آزاد برای ذخیره سازی بروی SD هستش. مشکل نمیدونم از چیه ممنون میشم راهنمایی کنید
    با تشکر

    1. سلام
      در مرحله اول لطفاً مموری که روی دوربین وای فای گذاشتین رو چک کنید حتما کلاس 10 باشه، در مرحله دوم در قسمت تنظیمات دوربین وای فای بررسی کنید که زمان و تاریخ رکورد را تغییرات نداده باشید.

  5. سلام من در نصب دوربین وای فای مشکل دارم میشه خواهش کنم راهنمایی کنید نصب آن با نرم افزار V380 به چه صورت است ؟

    1. با سلام، ابتدا دوربین وای فای را روشن نموده و از طریق تلفن همراه به وای فای دوربین وصل شوید بعد از اتصال به وای فای دوربین نرم افزار V380 رو روی موبایل اجرا نموده و و روی کلید + کلیک نموده و آی دی دوربین رو وارد نموده و گزینه Add confim رو میزنید و در قسمت Seting گزینه network رو انتخاب نموده و نام و رمز مودم وای فای را وارد نموده و از برنامع خارج می شوید.

  6. سلام خسته نباشید
    من قبلا از خانه میتونستم به دوربین مغازه وصل شم.ولی الان وصل نمیشه فقط از وای فای مغازه قابلیت دسترسی داره‌وبا نت سیم کارت گوشی وصل نمیشه چرا؟

    1. سلام، مشکل شما دو علت داره یا حجم ترافیک مودم مغازه تموم شده و یا اینکه سرعت اینترنت فرستنده(مغازه) و یا گیرنده (موبایل) توی زمانی که میخواستین آنلاین چک کنید پایین اومده.

  7. سلام امکانش هست این دوربین خودرو داخل ماشین استفاده بشه فاصله ماشین تا مودم زیاد نیست فقط من مشکل تغذیه برق دارم راهی داره که با برق ۱۲ ولت ماشین کار کنه خیلی متشکرم

    1. سلام، این دوربین با توجه به تصاوری 360 درجه ای که داره دامنه دید وسیعی به شما میده و به عنوان دوربین خودرو نیز خیلی استفاده میشه و حتی اگه ارتباطش را به مودم اطراف به صورت بی سیم برقرار کنید هر جای دنیا که باشید تصاویر خودرو رو روی موبایلتون میتونید ببینید. جهت تأمین بقش هم تنها بایستی مبدل برق 12 ولت به 5 ولت تهیه و نصب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

نکات نگهداری خودرو

نگهداری از خودرو و نکات صحیح فنی یکی از دغدغه‌های اصلی مالکان خودرو می‌باشد؛ استفاده نادرست از اتومبیل سبب خراب شدن خودرو می‌شود به طور

ادامه مطلب »