پشتیبانی سریع : ۰۹۱۵۷۰۴۴۴۰۴ – ۰۲۱۷۱۰۵۳۸۳۲ 

نکات طلایی در خرید دوربین‌های کوچک

کاربرد دوربین‌های کوچک چیست؟

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و نیاز فراوان به دوربین، هر روزه سایز دوربین‌ها کوچک‌تر می‌شود. امروزه انواع دوربین‌های عکاسی و فیلم‌برداری، دوربین‌های مداربسته و دوربین‌های خودرو از این پیشرفت بی بهره نمانده‌اند و در سایز و اندازه‌های کوچک تولید می‌شوند.

 کاربرد دوربین‌های کوچک

کاربرد اصلی دوربین‌های کوچک در جاسوسی است و بسیاری از مشاغل از این دوربین ها استفاده می‌کنند و معمولا در مکان‌هایی استفاده می‌شود که فردی متوجه وجود دوربین نشود.

از انواع کاربرد این دوربین‌ها به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

کاربرد‌های مجاز دوربین‌های کوچک

به تمامی کاربرد‌های قانونی که مجاز به استفاده از این دوربین‌ها هستیم و کاملا قانونی است کاربرد مجاز می‌گوییم.

از کاربرد‌های مجاز این دوربین‌ها می‌توان به استفاده در صنعت، محیط زیست، فیلم‌برداری‌ها، عکاسی‌های ورزشی، اسپرت کمرا، اکشن کمرا، دوربین مداربسته، سیستم‌های نظارتی در شرایط خاص، ثبت وقایع خاص، موقعیت‌های مختلف داخل و خارج از خودرو، استفاده در برخی از مشاغل مانند نیرو انتظامی و استفاده به عنوان دوربین دنده عقب ماشین اشاره کرد.

این دوربین‌ها در محل های مخفی و دور از چشم نصب می‌شود.

کاربرد‌های غیر مجاز از دوربین‌های کوچک

هر گونه استفاده غیر قانونی از این دوربین‌ها و سوء استفاده از آن مانند استفاده از دوربین‌ها و تجهیزات ریز و کوچک به عنوان تجهیزات جاسوسی و دوربین مخفی، جزو کاربرد‌های غیر مجاز محسوب می‌شود.

به این نکته توجه کنید که استفاده غیرمجاز از دوربین‌های کوچک جرم محسوب می‌شود و پیگردهای قانونی دارد. همچنین برای نصب دوربین‌های مخفی شما نیاز به مجوز دارید.

چند نکته ضروری برای نصب دوربین‌های کوچک

اگر قصد دارید از این دوربین‌ها به عنوان دوربین‌های مخفی استفاده کنید باید به محل نصب توجه کنید، به صورتی که این دوربین‌ها نباید در معرض دید باشند.

دوربین را به گونه‌ای تنظیم کنید که مکان مورد نظر را به شما نشان دهد و محیط‌‌ هایی را انتخاب کنید که دوربین شما دید بیشتری به اطراف داشته باشد.

در هنگام نصب دوربین به تامین برق دوربین نیز فکر کنید. برخی از دوربین‌ها دارای باطری می‌باشند و برخی دیگر نیاز به برق مستقیم دارند. بسته به نیاز، دوربین را در محلی نصب کنید که داری پریز برق باشد.

اگر در مکانی هستید که امکان دسترسی به پریز برق ندارد از دوربین‌هایی استفاده کنید که دارای باطری می‌باشند. این دوربین‌ها نیاز به برق شهری ندارند فقط هر چند وقت یکبار باید باطری آن را چک کرد.

انواع دوربین‌های کوچک

دوربین‌های مینی دی وی پین هول

از ویژگی‌های این دوربین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لنز 4 مگاپیکسلی
  • CMOS SONY
  • مخصوص شرایط محیطی مختلف
  • OSD menu Cable
  • ورودی برق DC 12V

    دوربین خودرو 4 مگا
    دوربین خودرو 4 مگا

دوربین کوچک وای فای مدل MD81S-6

این دوربین، به دلیل دارا بون اندازه کوچک و کیفیت بالا طرفداران زیادی دارد.

همچنین با اندازه‌ای کوچک امکانات زیادی را در خود جای داده است. کوچک بودن دوربین وای فای باعث نشده است تا از کیفیت تصویر آن کم شود.

دوربین مخفی کوچک
دوربین مخفی کوچک

 

دوربین‌های کوچک خودرو

دوربین‌های کوچک خودرو  با کیفیت Full HD و صفحه نمایش ۱.۵ اینجی امکان اتصال مموری و فیلم‌برداری و عکس‌برداری را دارا می‌باشد. این دوربین مخصوص خودرو طراحی شده است اما می‌توان مانند دوربین معمولی از آن استفاده کرد.

دوربین خودرو کوچک دارای سنسور‌های مختلفی می‌باشد که می‌توانید از این دوربین، در خودروی خود استفاده کنید و امنیت خودرو خود را تامین نمایید.

دوربین کوچک خودرو
دوربین کوچک خودرو

دوربین آندوسکوپی

دوربین آندوسکوپی برای مشاغلی که با ابزار آلات صنعتی کار می‌کنند کارایی دارد و در محلی که با چشم نمی‌توان آنجا را مشاهده کرد، با دوربین آندوسکوپی می‌توان از محل مورد نظر تصویر گرفت. همچنین دوربین آندوسکوپی ضد آب است.

با قابلیت اتصال مستقیم به گوشی همراه، اطراف دوربین LED هایی جهت روشن نمودن محیط قرار داده شده تا تصویر‌برداری با کیفیت بالایی انجام شود.

دوربین آندوسکوپی
دوربین آندوسکوپی

یکی دیگر از دوربین‌های کوچک دوربین وای فای Q7 می‌باشد

دوربین وای فای Q7 یکی از دوربین‌های منحصر به فردی است که می‌توانید در مکان‌های مورد نظر خود نصب کنید. دوربین وای فای Q7 بسیار کوچک می‌باشد.

می‌توانید تصویر این دوربین را بر روی موبایل خود ببینید و یا بگذارید دوربین فیلم گرفته شده را در مموری کارت ذخیره کند و بعدا آن را تماشا کنید.

Q7
دوربین Q7

نتیجه گیری

دوربین‌های کوچیک دارای کاربرد بسیاری می‌باشند و با توجه به نیاز، می‌توانید دوربین مورد نظر خود را انتخاب نمایید و در مکان‌های مورد نظر استفاده نمایید.

همواره به این نکته توجه کنید که استفاده غیر مجاز از دوربین‌های کوچک جرم محسوب می‌شود.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

نکات نگهداری خودرو

نگهداری از خودرو و نکات صحیح فنی یکی از دغدغه‌های اصلی مالکان خودرو می‌باشد؛ استفاده نادرست از اتومبیل سبب خراب شدن خودرو می‌شود به طور

ادامه مطلب »