پشتیبانی سریع : ۰۹۱۵۷۰۴۴۴۰۴ – ۰۲۱۷۱۰۵۳۸۳۲ 

دوربین جدید خودرو وای فای دار، دو لنزه، فول اچ دی

با توجه به اهمیت و کارکردی که دوربین های خودرو در سال های اخیر پیدا کرده اند، توجه طراحان و تولیدکنندگان به این دستگاه ها بیشتر شده است و روز به روز مدل های پیشرفته تری از این دوربین ها ارائه می شود. یکی از جدیدترین دوربین هایی که امکانات فوق العاده ای را ارائه داده است دوربین وای فای دار خودرو دو لنزه فول اچ دی می باشد. در این مطلب قصد معرفی دوربین وای فای دار دو لنزه و ضرورت خرید این دوربین برای صاحبین ماشین ها را داریم.

معرفی دوربین وای فای دار خودرو دو لنزه

کاربرد دوربین های خودرو امروزه گسترده شده است. شما می توانید با داشتن دوربین بر روی خودرویتان آن را در هر مکانی پارک کنید و به کارهایتان رسیدگی کنید. چه در عین حرکت و چه در حالت ایستاده هر تصادف یا آسیبی که به خودرویتان وارد شود توسط دوربین ضبط می شود و شما می توانید فایل ضبط شده را جهت اعمال قانون به پلیس راهنمایی و رانندگی تحویل دهید.

با بالا رفتن کیفیت تصویربرداری دوربین های خودرو، بسیاری از افراد ویدئوهای ضبط شده در حین سفرشان را نیز جهت به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی استفاده می کنند.

بنابراین داشتن دوربینی که بتواند با نیازهای روز همخوانی داشته باشد ضروری است. یکی از جدیدترین دوربین های ارائه شده دوربین وای فای دار می باشد. دوربین های خودرو وای فای دار سادگی دسترسی را با خود به ارمغان آورده اند و از این طریق محبوبیت زیادی بین مشتریان دارند. نصب دوربین های وای فای  نیز بسیار ساده است و شما میتوانید بدون هزینه اضافی خودتان این کار را انجام دهید.

دوربین وای فای دار خودرو دو لنزه در دیجی دوربین
قابلیت وای فای دوربین امکان مشاهده ویدئوهای دوربین خودرو از طریق گوشی موبایل را فراهم می کند.

شما می توانید با استفاده از قابلیت وای فای دوربین خودرو تمامی تصاویر و ویدئوهای ضبط شده را بر روی موبایلتان تماشا کنید و هر یک از ویدئوها را که نیازی به آن ها نداشتید حذف کنید.

دو لنزه بودن دوربین این امکان را به شما می دهد که به فضای بیشتری از ماشینتان مسلط باشید و علاوه بر بخش جلوی خودرو بتوانید به بخش عقب خودرو جهت پارک کردن و یا به کابین داخل خودرو نیز دسترسی داشته باشید. در ادامه مهم ترین ویژگی های دوربین وای فای دار خودرو دو لنزه که باعث محبوبیت این دوربین شده است را به طور خلاصه بیان می کنیم.

ویژگی های مهم دوربین وای فای دار خودرو دو لنزه

دوربین وای فای دار خودرو دو لنزه به عنوان یکی از جدیدترین و حرفه ای ترین دوربین ها که در گروه خودش توانسته است مورد توجه بسیاری از صاحبین خودروها قرار بگیرد دارای ویژگی های منحصربفردی است. بخشی از مهم ترین این ویژگی ها عبارتند از:

  • کیفیت بالای تصویربرداری با رزرولوشن ۱۸۰ * ۱۹۲۰
  • دارا بودن لنزهای  دوربین با زاویه دید 170 درجه
  • قابلیت ثبت ۳۰ فریم در ثانیه
  • ضبط صدای محیط با کیفیت بالا
  • امکان مشاهده آنلاین و آفلاین ویدئوها
  • مخفی بودن دوربین خودرو و عدم جلب توجه سارقان
  • قابلیت ضبط و نمایش ویدئوها بر روی موبایل های اندرویدی و آیفون
  • امکان ضبط خودکار ویدئو با تشخیص حرکت خودرو از طریق سنسور مربوطه
  • کنترل مصرف برق و حافظه با امکان سنسور تشخیص حرکت و عدم فیلمبرداری در مواقع غیرضروری
  • دارای باطری 200 میلی آمپری جهت ضبط در مواقع ضروری از جمله تصادف
  • حافظه تا 64 گیگابایت
  • امکان قفل کردن فایل ها جهت حفظ محرمانگی و جلوگیری از دسترسی
  • قابلیت قفل کردن دوربین این گونه است که هنگام ضربه شدید به خودرو آخرین فیلم ها قفل شده و اجازه پاک شدن فیلم های مهم را نمی دهد
  • ضبط تصاویر با فرمت پرکاربرد JPEG و ضبط ویدئو با فرمت avi که بر روی انواع دستگاه ها شناخته شده است.
  • دارا بودن مد پارکینگ جهت سهولت در پارک کردن خودرو
  • دارا بودن قابلیت دید در شب دوربین و تهیه ویدئوها و تصاویر با کیفیت بالا در زمان تاریکی
  • دارا بودن کابل 6 متری جهت نصب دوربین دوم که مناسب نصب بر روی هر نوع خودرویی می باشد
  • دارای فناوری لرزش گیر
  • نمایش تاریخ و ساعت در دوربین و قابلیت تغییر آن ها
  • امکان پشتیبانی از 7 زبان پرکاربرد دنیا
دوربین وای فای دار خودرو دو لنزه در دیجی دوربین
از آنجایی که لنز دوربین وای فای دار درپشت آینه جلو خودرو نصب می شود توجه دیگران را به خود جلب نمی کند.

نحوه ذخیره اطلاعات دوربین

نحوه ذخیره کردن اطلاعات (تصاویر و ویدئوها) یکی از مسائل مهم در هر دوربینی می باشد. دوربین ها دارای ظرفیت مشخصی هستند و هرچه کیفیت ویدئو بالاتر باشد حجم آن نیز بیشتر بوده و حافظه بیشتری نیز برای ذخیره آن مورد نیاز است.

خوشبختانه دوربین وای فای دار خودرو دو لنزه بهترین شرایط را برای ذخیره اطلاعات دارد. این دوربین قابلیت نصب مموری کارت 64 گیگابایتی را دارد. فرمت فایل های ذخیره شده در این دوربین ها avi است که کیفیت خوب و حجم فشرده سازی مناسبی دارد.

همچنین شما میتوانید با تنظیم کردن دوربین خودرو بر روی ذخیره در مموری کارت، تصاویر دوربین را بر روی مموری خود ذخیره کنید.

قابلیت لوپ رکوردینگ یکی از ویژگی های خوبی است که در دوربین وای فای دار خودرو دو لنزه قرار گرفته است. با این قابلیت در صورت پر شدن حافظه دوربین، فیلم های جدید در فضای فیلم های قدیمی که دیگر استفاده ای برای شما ندارند قرار می گیرند. بنابراین نیاز نیست که شما به صورت دستی مموری کارت را برداشته و فضای خالی ایجاد کنید.

دوربین وای فای دار خودرو دو لنزه کیفیت دوربین بالایی دارد و شما در صورت نیاز می توانید جهت داشتن فضای بیشتر از کیفیت ویدئوها کم کرده و در نتیجه فضای ممکن برای ذخیره سازی تعداد فیلم بیشتری را ایجاد کنید. همگی این موارد با تغییر تنظیمات دوربین امکان پذیرند.

 در صورت تمایل به خرید دوربین وای فای فول اچ دی با قیمت مناسب می توانید به لینک ارائه شده مراجعه کرده و محصول خریداری شده را در اسرع وقت درب منزل دریافت کنید.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

نکات نگهداری خودرو

نگهداری از خودرو و نکات صحیح فنی یکی از دغدغه‌های اصلی مالکان خودرو می‌باشد؛ استفاده نادرست از اتومبیل سبب خراب شدن خودرو می‌شود به طور

ادامه مطلب »