پشتیبانی سریع : ۰۹۱۵۷۰۴۴۴۰۴ – ۰۲۱۷۱۰۵۳۸۳۲ 

چرا نصب دوربین مداربسته پارکینگ به یک امر ضروری تبدیل شده است؟

نصب دوربین مداربسته در پارکینگ یکی از کاربردهای بسیار مفید و خوب دوربین های مداربسته می باشد چرا که بسیاری از خسارت هایی که به خودروها وارد می شود مربوط به پارکینگ و زمانی که شما در کنار خودرویتان حضور ندارید می باشد. در این مطلب در رابطه با ضرورت دوربین مداربسته پارکینگ توضیح داده و بایدها و نبایدهای نصب دوربین مداربسته پارکینگ را توضیح می دهیم.

دوربین مداربسته پارکینگ

امنیت از جمله اساسی ترین مسائل در زندگی افراد می باشد. خیلی مهم است که فکر شما نسبت به امنیت خانواده، شغل وحتی دارایی هایتان آزاد باشد. امروزه خودروها به یکی از دارایی های مهم افراد تبدیل شده اند و گاهی خیلی از افراد هزینه های چند صد میلیونی برای خودروهایشان می پردازند، در نتیجه بروز خسارت جزئی نیز بسیار مشهود و پرهزینه خواهد بود.

دوربین‌ مداربسته یکی از مقرون به ‌صرفه‌ترین و پرکاربردترین راه‌های برقراری امنیت و کاهش جرائم در مکان‌های مسکونی، اداری و حتی عمومی محسوب می‌شوند. حال با توجه به این‌که این دوربین‌ها علاوه بر نقش امنیتی خود، می‌توانند نظارت کاملی بر تمامی اعمال و رفتار ما داشته باشند.

دوربین مداربسته پارکینگ
نصب دوربین مداربسته پارکینگ از جمله راه های هوشمندسازی پارکینگ ها می باشد.

دوربین مداربسته پارکینگ را می توان در هر مکان عمومی و غیرعمومی نصب کرد. برای مثال استفاده از این دوربین ها در پارکینگ های طبقاتی مراکز تجاری، ادارات، شرکت های خصوصی، آپارتمان ها و حتی به عنوان دوربین مداربسته پارکینگ در منازل ویلایی می توان استفاده کرد.

نصب دوربین مداربسته پارکینگ به خصوص برای پارکینگ هایی که به صورت تمام وقت نگهبان ندارند خیلی مفید است و می تواند امنیت پارکینگ را تا حد زیادی افزایش دهد.

آیا نصب دوربین پارکینگ قانونی است؟

با توجه به نقش بسیار مفیدی که دوربین‌های مداربسته در افزایش ضریب امنیت محیط‌ های مختلف دارند، نصب این دوربین‌ها نه ‌تنها منع قانونی ندارد بلکه توصیه نیز می شود.

برای نصب دوربین مداربسته پارکینگ رعایت چند نکته ضروری است. اگر مایل باشید در ملک شخصی خود دوربین مداربسته پارکینگ نصب کنید، موظف هستید تمامی همسایگان یا افرادی که مرتبا در اطراف ساختمان در رفت‌وآمد هستند را از وجود دوربین مطلع سازید که این کار به‌ راحتی با نصب یک یا چند تابلو کوچک امکان‌پذیر است.

ضرورت نصب دوربین مداربسته پارکینگ

درست است که پارکینگ محیطی است که در آن خودروی شما بدون استفاده و خاموش است اما باز هم احتمال آسیب رسیدن به آن وجود دارد. ممکن است فرد مبتدی در هنگام پارک کردن یا خارج شدن از حالت پارک با خودروی شما برخورد کند یا حتی ممکن است فردی به دلیل داشتن خصومت به خودروی شما صدمه وارد کند.

دوربین مداربسته با قابلیت دید در شب امنیت خودرو شما را به صورت تمام وقت حفظ می کند.

همچنین پارکینگ ها همیشه محیط مناسبی برای سارقین هستند و در صورتیکه نگهبان و دوربین مداربسته پارکینگ وجود نداشته باشد امنیت خودروی شما تا حد زیادی کم می شود.

علاوه بر جلوگیری از جرم و محکومیت مجرمان، دوربین های امنیتی در پارکینگ حس ایمنی و امنیتی را ایجاد می کنند که کارکنان و مشتریان شما را راحت تر می کند.

در این موارد و موارد مشابه دیگر ضرورت نصب دوربین مداربسته پارکینگ احساس می شود. در این مواقع می توان با بازبینی ویدئوهای ضبط شده به بررسی اتفاقات و پیدا کردن مقصر پرداخت. البته داشتن دوربین مداربسته یا همان دوربین مخفی خودرو می تواند امنیت خودرو شما را در این شرایط دوچندان کند.

جهت نصب دوربین در آپارتمان نیاز به رضایت ساکنین مجتمع می باشد.

دوربین مداربسته پارکینگ در وب سایت دیجی دوربین

دوربین مداربسته پارکینگ می تواند هر نوع دوربین مداربسته با کیفیتی باشد، در صورتیکه دوربین قابلیت دید در شب را نیز دارا باشد می تواند در هر ساعتی از شبانه روز تصاویر و ویدئوهای با کیفیتی از محیط پارکینگ ضبط کند.

دیجی دوربین به عنوان یکی از برترین فروشگاه های اینترنتی و حضوری در زمینه انواع دوربین های امنیتی خودرو و دوربین مداربسته دارای تنوع بالایی در ارائه بهترین کالا با توجه به بودجه مدنظر مشتری می باشد.

خدمات مشاوره این سایت می تواند به شما در انتخاب دوربینی با کیفیت خوب و امکاناتی در حد بودجه مدنظر کمک کند. برای اطلاعات بیشتر و آشنایی با انواع دوربین مدار بسته دیجی دوربین می توانید به لینک مربوطه مراجعه کنید و در صورت نیاز از طریق پل های ارتباطی با مشاورین ما در تماس باشید.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

نکات نگهداری خودرو

نگهداری از خودرو و نکات صحیح فنی یکی از دغدغه‌های اصلی مالکان خودرو می‌باشد؛ استفاده نادرست از اتومبیل سبب خراب شدن خودرو می‌شود به طور

ادامه مطلب »