پشتیبانی سریع : ۰۹۱۵۷۰۴۴۴۰۴ – ۰۲۱۷۱۰۵۳۸۳۲ 

نقد و بررسی دوربین ماشین دو لنزه فول – کد ۲۲۶۰

در سال های اخیر مدل های مختلفی از دوربین های خودرو تولید شده اند که هر یک از آن ها با استفاده از پروتکل های مختلفی امنیت خودرو را تامین می کنند. دوربین ماشین دو لنزه فول – کد ۲۲۶۰ یکی از این دوربین ها می باشد که با ویژگی های بسیار خوبی که دارد یک انتخاب خوب برای کسانی است که در انتخاب دوربین برای ماشینشان شک دارند. در ادامه ویژگی های این دوربین را به طور کامل شرح می دهیم.

معرفی دوربین ماشین دو لنزه فول – کد ۲۲۶۰

تنوع دوربین های خودرو امروزه بسیار زیاد است. یکی از دوربین های خوب برای خودرو دوربینی است که ساخت شرکت Sibotesi می باشد.
دوربین ماشین دو لنزه فول – کد ۲۲۶۰ دارای دو لنز Full HD 1080P می باشد. این دوربین ها دارای قابلیت دید در شب می باشند که امکان ثبت ویدئو در تاریکی را به دوربین می دهد.

در دوربین امنیتی علاوه بر فیلمبرداری امکان تصویربرداری نیز وجود دارد. سنسور حساس به حرکتی که در این دوربین وجود دارد باعث می شود که این دوربین به حرکت حساس بوده و با تشخیص جسمی جدید در اطرافشان شروع به واکنش نمایند.

دوربین ماشین دو لنزه فول – کد ۲۲۶۰
دوربین خودرو برای تشخیص مقصر در تصادفات رانندگی بسیار کمک کننده است.

وجود ویژگی هایی همچون حافظه کافی و امکان ضبط صدا از دیگر خصوصیات دوربین خودروی خوب می باشند که این ویژگی ها در دوربین کد 2260 وجود دارد.

ویژگی های مهم دوربین ماشین دو لنزه فول – کد ۲۲۶۰

  • کیفیت تصویر Full HD 1080P
  • دارای ال سی دی رنگی 4 اینچی
  • زاویه دید لنز 170 درجه
  • دارای مد پارکینگ با قابلیت ضبط صدا
  • دارای میکروفن و بلندگو
  • ضبط و پخش تصاویر برروی خود دستگاه
  • دارای باطری داخلی 300 میلی آمپری
  • پشتیبانی از حافظه تا 32 گیگابایت
  • دارای سنسور حساس به حرکت
  • قابلیت دید در شب و جی سنسور
دوربین ماشین دو لنزه فول – کد ۲۲۶۰
وجود نمایشگر فول اچ دی 4 اینچ به شما این امکان را می دهد که ویدئوهای ضبط شده را به صورت آنلاین نیز تماشا کنید.

مکان مناسب برای نصب دوربین

دوربین دو لنزه دارای دو لنز جداگانه است که می توانید هر یک از آن ها را در هر مکانی از خودرو نصب کنید. پیشنهاد می شود که یک دوربین را در قسمت عقب خودرو نصب کنید تا در هنگام پارک کردن خودرو بتوانید به قسمت عقب ماشینتان تسلط کامل داشته باشید.

لنز دیگر نیز در هر مکانی از جمله بغل های خودرو، جلوی خودرو و حتی داخل کابین خودرو نصب می شود. نکته خیلی مثبتی که در رابطه با دوربین ماشین دو لنزه فول – کد ۲۲۶۰ وجود دارد زاویه دید ۱۷۰ درجه دوربین ها می باشد.

این دید بالا باعث می شود که تصاویر به صورت کاملاً Wide بر روی نمایشگر ۴ اینچی پخش شوند. شما می توانید دوربین ها را طوری تنظیم کنید که به صورت اتوماتیک شروع به فیلمبرداری کنند.

خرید دوربین دو لنزه فول – کد ۲۲۶۰

فروشگاه آنلاین دیجی دوربین یکی از برترین سایت های مشاوره و فروش دوربین در کشور می باشد. این وب سایت در زمینه انواع دوربین مداربسته، دوربین شبکه و دوربین خودرو فعالیت دارد.

شما می توانید برای خرید هر دوربینی به بخش فروشگاه سایت ما مراجعه کنید و اگر در انتخاب دوربین نیز دو به شک هستید می توانید از مشاورین ما در زمینه انتخاب دوربین مشاوره بگیرید.

جهت خرید دوربین خودرو دو لنز فول – کد ۲۲۶۰ بر روی لینک ارائه شده کلیک کنید. این دوربین با توجه به خصوصیات خوبی که دارد از قیمت مناسبی نیز برخوردار است.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

نکات نگهداری خودرو

نگهداری از خودرو و نکات صحیح فنی یکی از دغدغه‌های اصلی مالکان خودرو می‌باشد؛ استفاده نادرست از اتومبیل سبب خراب شدن خودرو می‌شود به طور

ادامه مطلب »