پشتیبانی سریع : ۰۹۱۵۷۰۴۴۴۰۴ – ۰۲۱۷۱۰۵۳۸۳۲ 

دوربین جلو خودرو

در مطالب قبلی حسابی درباره دوربین خودرو صحبت کردیم . یکی از کاربرد های دوربین خودرو تصویر برداری از جلوی خودرو میباشد . بعضی از مشتری های ما درخواست دوربین های را میکنند که بتواند از جلوی خودرو فیلم برداری کند . دوربین جلو خودرو را میتوان جهت ثبت وقایع خودرو استفاده کنید . در ادامه بیشتر در به این مورد میپردازیم .

 

کاربرد های دوربین جلو خودرو

دوربین جلو خودرو را میتوان برای کاربرد های مختلفی استفاده کرد . میتوان دوربین جلو خودرو را در جهت تصویر برداری از جاده و ثبت وقایع مربوط به رانندگی استفاده کرد .تصاویر این دوربین یک مدرک معتبر در سازمان های قانونی جهت پیگیری میباشد . و به راحتی با نصب این دروبین میتوانید بعد از تصادف فیلم را به مامور نشان دهید تا مقصر شناسایی شود .

میتوان برای ثبت خاطرات از دوربین جلوی خودرو استفاده کرد . آیا تا به حال در یک جاده زیبا رانندگی کرده اید؟

با استفاده از دوربین جلو خودرو میتوانید بصورت دستی آنرا فعال کنید و از محیط در هنگام رانندگی فیلم برداری کنید. خاطرات تنها بخضی از زندگی یک انسان است که باقی میماند پس نباید دست کم گرفت .

 

انواع مختلف دوربین های جلو خودرو

دورین های خودرو انواع مختلفی دارند و بعضی ها علاوه بر دوربین جلو خودرو ، یک لنز برای داخل کابین و یا دنده عقب نیز دارند .

در بعضی مدل ها دوربین ها دارای یک صفحه نمایش کوچک جهت نمایش تصاویر بصورت زنده و یا تصاویر ضبط شده میباشند .

لرزشگیر یکی از قابلیت و ویژگی های مهم دوربین های خودرو میباشد زیرا همیشه در حال تکان خوردن است . پس باید این ویژگی را بصورت کامل پشتیبانی کند .

 

مدل های مختلف دوربین جلو ماشین

در این قسمت قصد داریم مدل های مختلف را به شما معرفی کنیم تا انتخاب دقیق تری در این مورد داشته باشید .

بسته دوربین خودرو دو لنز DrivePro 500
بسته دوربین خودرو دو لنز DrivePro 500

اگر برای ثبت خاطرات میخواهید یک دوربین برای خودروی خود تهیه کنید میتوانید از مدل ” دوربین خودرو دو لنز DrivePro 500 “خریداری کنید . این دوربین دو لنز دارد که لنز اصلی آن برای فیلمبرداری و تصویر برداری از جلو خودروی شما میباشد . یکی از ویژگی های منحصر به فرد این مدل این است که میتوان این دوربین خودرو را از خودرو خارج کرد و همانند یک دوربین معمولی به تصویر برداری و فیلم برداری بپردازید.

ویژگی های دوربین خودرو تاشو
 دوربین خودرو تاشو

دوربین خودرو تاشو یک مدل از دوربین هایی است که مخصوص فیلم برداری از جلوی خودروی شماست و دارای یک صفحه نمایش نیز میباشد . که میتوانید صفحه نمایش را در مواقعی که لازم ندارید ببندید .

 

دوربین آینه ای هفت اینچ تاچ خودرو
دوربین آینه ای هفت اینچ تاچ خودرو

دوربین خودرو آینه ای هم مدل دیگری میباشد که میتوانید بر روی آینه جلوی خودروی خود نصب کنید. این دروبین یک مانیتور (نمایشگر) بر روی آینه خودروی کار گذاشته است که در مواقعی که خاموش است همانند آینه میتوانید پشت خودرو را مشاهده کنید . این دوربین در دو مدل تک لنز و دو لنز موجود میباشد .

کاربرد دوربین خودرو وای فای دو لنزه
کاربرد دوربین خودرو وای فای دو لنزه

دوربین خودرو وای فای دو لنزه را میتوانید بر روی شیشه جلو خودرو نصب کنید . این دوربین تصاویر را با استفاده از وای فای برای موبایل شما ارسال میکند . بدین معنی که میتوانید از راه دور جلوی خودروی خود را مشاهده کنید .

 

مدل های دیگر را همراه با جزئیات دقیق میتوانید از قسمت ” دوربین خودرو ” مشاهده کنید . 

فهرست مطالب

2 پاسخ

  1. با تشکر از اطلاعات خوب و محصولات شما
    یک دوربین اینه ای خرید کردم راضی هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

نکات نگهداری خودرو

نگهداری از خودرو و نکات صحیح فنی یکی از دغدغه‌های اصلی مالکان خودرو می‌باشد؛ استفاده نادرست از اتومبیل سبب خراب شدن خودرو می‌شود به طور

ادامه مطلب »