پشتیبانی سریع : ۰۹۱۵۷۰۴۴۴۰۴ – ۰۲۱۷۱۰۵۳۸۳۲ 

دوربین آینه ای خودرو صفحه لمسی دو لنز – کد ۲۲۸۰

دوربین آینه ای خودرو صفحه لمسی دو لنز – کد ۲۲۸۰ هر آن چیزی که شما از یک دوربین خودرو می خواهید را برایتان فراهم می کند. این دوربین با دارا بودن لنزهای قوی و همچنین حافظه کافی می تواند تمام اتفاقاتی که هول خودرو شما رخ می دهد را ثبت کند. در این مطلب به طور کامل دوربین آینه ای خودرو صفحه لمسی دو لنز و ویژگی های فنی آن را به شما معرفی می کنیم.

معرفی دوربین آینه ای خودرو صفحه لمسی دو لنز – کد ۲۲۸۰

مهم ترین وظیفه دوربین خودرو آن است که تمام حوادث اطراف خودرو را ثبت کند تا شما بتوانید در صورت بروز هر حادثه ای صحنه رخ داده شده را بازبینی کرده و موضوع را پیگیری کنید.

دوربین آینه ای خودرو صفحه لمسی دو لنز – کد ۲۲۸۰ دوربین با کیفیتی است که این نیاز شما را به طور کامل مرتفع می کند. دوربین معرفی شده دارای دو لنز مجزا می باشد که یکی از آن ها در جلوی خودرو نصب می شود و دوربین دوم می تواند در هر جای دیگری قرار بگیرد.

برای مثال می توانید از لنز دوم به عنوان دوربین دنده عقب خودرو  و تسلط به بخش پشتی خودرو استفاده کنید. یا اینکه از آن به عنوان دوربین داخل خودرو استفاده کنید.

دوربین آینه ای خودرو صفحه لمسی دو لنز – کد ۲۲۸۰
جهت تغییر ویژگی های دوربین می توانید از تنظیمات دوربین این کار را انجام دهید.

صفحه نمایش دوربین دولنز آینه ای

جهت نمایش ویدئوهای ضبط شده در دوربین می توانید این ویدئوها را بر روی آینه جلوی خودرو تماشا کنید. یک نمایشگر ۵ اینچی لمسی بر روی دوربین آینه ای خودرو تعبیه شده است.

این دوربین انواع سنسورهای حرکتی، جی سنسور و غیره را شامل می شود. شما می توانید به تنظیمات دوربین مراجعه کرده و هرتغییری که می خواهید بر روی این سنسورها اعمال کنید.

با استفاده از صفحه نمایش آینه ای این دوربین و همچنین سنسور دوم دوربین که می تواند در عقب خودرو نصب شود؛ شما قادر خواهید بود تصویر عقب خودرو را در آینه جلوی خودرو دیده و خودرویتان را به راحتی پارک کرده یا از پارک دربیاورید.

ویژگی های فنی دوربین آینه ای خودرو صفحه لمسی دو لنز – کد ۲۲۸۰

دوربین آینه ای خودرو صفحه لمسی دو لنز – کد ۲۲۸۰ دارای دو لنز با کیفیت 5 مگاپیکسلی فول اچ دی می باشد که یکی از این لنزها جهت ثبت تصاویر جلو خودرو بوده و دوربین دیگر نیز در هر نقطه ای از خودرو قابل متصل کردن می باشد.

این دوربین ها داری زاویه دید 170 درجه ای می باشند. شما می توانید ویدئوهای تهیه شده توسط دوربین را در صفحه نمایش خود دوربین مشاهده کنید یا اینکه این ویدئوها را ابتدا به کامپیوتر یا گوشی تان منتقل کرده و سپس به تماشای ویدئو بر روی این دستگاه ها بپردازید.

از متعلقات دوربین خودرو دودولنز آینه ای دو عدد کابل می باشد که یکی از آن ها به عنوان شارژر دوربین بوده و دیگری جهت انتقال فایل ها به حافظه گوشی یا کامپیوتر استفاده می شود.

فرمت ذخیره ویدئوها در این دوربین AVI می باشد. این فرمت قابل استفاده در انواع لپتاپ ها و گوشی ها است. همچنین تصاویر تهیه شده توسط این دوربین فرمت JPG دارند؛ این فرمت بر خلاف بسیاری از فرمت های تصویری دیگر مثل PNG، حافظه کمی را اشغال می کند.

دوربین آینه ای خودرو صفحه لمسی دو لنز – کد ۲۲۸۰ 32 گیگابایت است اما در صورت پر شدن حافظه به ترتیب ویدئوهای قدیمی تر که دیگر نیازشان ندارید حذف شده و داده جدید به جای اطلاعات قدیمی ذخیره می شود.

یکی از ویژگی های ممتاز در دوربین آینه ای خودرو صفحه لمسی دو لنز قابلیت دید در شب دوربین می باشد. این قابلیت باعث می شود که شما ویدئوهایی از اتفاقات اطراف خودرو در تاریکی شب داشته باشید. قطعا کیفیت این ویدئوها به خوبی روز نیست اما همینکه بتوانید سرنخی از موضوع داشته باشید کمک زیادی می کند.

با خرید دوربین آینه ای خودرو صفحه لمسی دو لنز – کد ۲۲۸۰ یک عدد آینه دوربین دار، لنز دوم، دو عدد بست آینه، اتصال فندکی و دفترچه راهنما به شما ارائه می شود. جهت خرید این دوربین عالی می توانید به فروشگاه دوربین خودرو ما مراجعه کرده و کالای مورد نظرتان را خریداری کنید.

به علاوه اینکه می توانید این دوربین را با سایر محصولات مقایسه کرده و در صورتیکه دوربین دیگری با بودجه مورد نظر یا مشخصاتی که از یک دوربین خودرو انتظار دارید یافتید خرید خود را تغییر دهید. در انتخاب دوربین مورد نیاز می توانید از خدمات مشاوره شرکت ما کمک بگیرید.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

نکات نگهداری خودرو

نگهداری از خودرو و نکات صحیح فنی یکی از دغدغه‌های اصلی مالکان خودرو می‌باشد؛ استفاده نادرست از اتومبیل سبب خراب شدن خودرو می‌شود به طور

ادامه مطلب »