پشتیبانی سریع : ۰۹۱۵۷۰۴۴۴۰۴ – ۰۲۱۷۱۰۵۳۸۳۲ 

معرفی بهترین دوربین خودرو هوشمند و امکانات هوشمند

دوربین هوشمند یکی از انواع دوربین ها می باشد که با دارا بودن سیستم های تشخیص و مجهز بودن به شبکه قادر به تشخیص، اخطار، اطلاع رسانی و … می باشد. همه این موارد به شما در حفظ اموال از جمله ماشین، شرکت، منزل و … کمک می کنند. در این مطلب تمرکز خود را بر روی معرفی بهترین دوربین خودرو هوشمند می گذاریم و یکی از بهترین مدل های دوربین هوشمند که هم امکانات خوبی دارد و هم اینکه قیمت آن نسبت به موارد مشابه معقول تر است را به شما معرفی می کنیم.

معرفی بهترین دوربین خودرو هوشمند

خصوصیات بهترین دوربین خودرو هوشمند
ظاهر دوربین هوشمند خودرو وای فای دار تک لنز – کد ۱۳۰۰

پیشرفت تکنولوژی تقریبا همه جنبه های زندگی را در دنیا تحت تاثیر خود قرار داده است. در حال حاضر همه صنایع مختلف به سمت مجهز شدن به تکنولوژی های جدید رفته و مشاغلی که از این موضوع استقبال نمی کنند کم کم به سمت افول می روند.

تجهیزات دوربین نیز به نوبه خود در مسیر تکنولوژی اینترنت و هوشمند سازی قرار گرفته و شاهد آن هستیم که دوربین های مختلفی از جمله دوربین خودرو  به اینترنت و سیستم های تشخیص مجهز شده اند تا با این امکانات بتوانند خدمات بهتری به افراد ارائه دهند.

انواع مختلفی از دوربین های خودرو هوشمند وجود دارند که هر یک از آن ها امکانات خود را با کیفیت خاصی ارائه می دهند. در این مطلب ما دوربین خودرو وای فای دار تک لنز – کد ۱۳۰۰ را به عنوان بهترین دوربین خودرو هوشمند به شما معرفی می کنیم.

خصوصیات بهترین دوربین خودرو هوشمند
دوربین خودرو وای فای دار تک لنز – کد ۱۳۰۰ در داخل خودرو نصب شده و با قابلیت چرخش 360 درجه می تواند از محیط داخل و خارج اتومبیل فیلم برداریو عکس برداری نماید.

این دوربین علاوه بر دارا بودن امکانات فوق العاده نسبت به سایر دوربین های هم رده خود قیمت مناسب تری دارد و کیفیت این دوربین نیز به نوبه خود بی نظیر است. در ادامه ویژگی های دوربین خودرو وای فای دار تک لنز – کد ۱۳۰۰ که یکی از بهترین دوربین خودرو هوشمند موجود در بازار است را شرح می دهیم.

ویژگی های دوربین خودرو وای فای دار تک لنز – کد ۱۳۰۰ به عنوان بهترین دوربین خودرو هوشمند

دوربین خودرو وای فای دار تک لنز به عنوان یکی از بهترین دوربین خودرو هوشمند موجود در بازار دارای دوربینی با کیفیت فول اچ دی 5 مگا پیکسلی می باشد.

خصوصیات بهترین دوربین خودرو هوشمند
دوربین خودرو وای فای دار تک لنز – کد ۱۳۰۰ بسیار سبک بوده و بدون نیاز به جابجا کردن دوربین امکان شارژ از طریق اتصال شارژر USB به فندک خودرو را فراهم کرده است.

این دوربین داخل خودرو شما نصب شده و با زاویه دید 170 درجه اش می تواند اطراف خود را با دقت رصد کرده و اطلاعات جمع آوری شده را در حافظه بالای خود که 64 گیگابایت می باشد ذخیره کند.

البته این تمام دید دوربین هوشمند ما نیست و دوربین وای فای دار تک لنز قابلیت چرخش 360 درجه داشته و می تواند از تمام محیط داخل و خارج از ماشین فیلم تهیه کند.

دوربین 360 درجه خودرو چیست و چه خصوصیاتی دارد؟

 

ویژگی بسیار مثبت این دوربین آن است که شما هیچ وقت مشکل کمبود فضای ذخیره سازی پیدا نخواهید کرد، چرا که این دوربین به صورت هوشمندانه در صورت پرشدن حافظه ویدئوهای قدیمی که دیگر قابل استفاده نیستند را حذف و حافظه آزاد شده را به ضبط ویدئوی جدید اختصاص می دهد.

دوربین خودرو وای فای دار تک لنز – کد ۱۳۰۰ به عنوان بهترین دوربین خودرو هوشمند توانایی این را دارد که در بستر وای فای و بدون نیاز به اتصال کابل اطلاعات را به گوشی شما بفرستد و بتوانید با نرم افزار نصب شده بر روی گوشی اندروید یا آیفون تان ویدئو یا تصاویر ذخیره شده را در موبایل چک کنید.

فهرست مطالب

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

نکات نگهداری خودرو

نگهداری از خودرو و نکات صحیح فنی یکی از دغدغه‌های اصلی مالکان خودرو می‌باشد؛ استفاده نادرست از اتومبیل سبب خراب شدن خودرو می‌شود به طور

ادامه مطلب »