پشتیبانی سریع : ۰۹۱۵۷۰۴۴۴۰۴ – ۰۲۱۷۱۰۵۳۸۳۲ 

بهترین دوربین خودرو برای مسافرت کدام است و چه ویژگی هایی دارد؟

یکی از شرایطی که در آن نیاز بیشتری به داشتن دوربین اتومبیل احساس می شود زمان مسافرت می باشد. تردد در مسیرهای بین شهری یا درون شهری ممکن است رخدادهای غیرمنتظره ای را در خود داشته باشد، پس مهم است که بتوانید با ثبت برخی از رخدادها جلوی یکسری ضررها را بگیرید. در این مطلب قصد داریم در رابطه با بهترین دوربین خودرو برای مسافرت توضیح دهیم و بگوییم که یک دوربین خودرو خوب برای سفر، باید چه خصوصیاتی داشته باشد. در پایان مطلب نیز یک دوربین بسیار خوب با مشخصات عالی و مناسب سفر معرفی می کنیم.

چرا داشتن دوربین خودرو در سفر ضرورت دارد؟

استفاده از دوربین برای اتومبیل ها کم کم در حال تبدیل شدن به یک ضرورت است. بیشترین دلیل این موضوع نیز زیاد شدن تخلفات از جمله تخلفات رانندگی، دزدی، سهل انگاری و … می باشد. با توجه به گران شدن اتومبیل و هزینه های جانبی آن، بسیار مهم است که در هر شرایطی نسبت به اتومبیلتان آگاهی داشته باشید تا در صورت بروز مشکل احتمالی متحمل هزینه نگردید.

بهترین دوربین خودرو برای مسافرت
دوربین خودرو میتواند مقصر اصلی تصادفات را نشان دهد.

از مهمترین فواید داشتن دوربین خودرو در سفر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در سفر جاده ای تمام مسیر حرکت شما در حال ضبط شدن است و در صورتیکه فردی به دلیل سرعت بالا یا عدم رعایت فاصله طولی با شما تصادف کند زمان زیادی برای کشیدن کروکی و بازسازی صحنه نیاز نبوده و با مشاهده فیلم پرونده بسته می شود.
  • متاسفانه آمار دزدی ها بسیار بالا رفته و بخصوص این جریان برای مسافرانی که پلاک ماشینشان نشاندهنده غریبه بودنشان است بیشتر اتفاق می افتد. داشتن دوربین خودرویی که با دید مسلح قابل تشخیص نباشد به شما در چهره نگاری و یافتن دزد کمک خواهد کرد.
  • دوربین خودرو می تواند در سفر به عنوان یک نگهبان عمل کند چرا که در هر مکان و هر زمانی اطلاعات دقیق را ثبت می کند و شما می توانید در هر مکانی که می خواهید توقف داشته باشید و ماشینتان را ترک کنید.
  • یکی از نکات جالب در دوربین های خودرو این است که این دوربین ها می توانند از جنبه ثبت خاطرات سفر مورد استفاده قرار بگیرند. گرفتن فیلم از محیط داخل و بیرون از ماشین و ذخیره این فیلم می تواند تا مدت ها یاداور خاطرات خوب سفرتان با عزیزانتان باشد.
ثبت لحظات خوش در سفر با دوربین خودرو برای مسافرت
ثبت لحظات خوش در سفر با دوربین خودرو برای مسافرت

ویژگی های بهترین دوربین خودرو برای مسافرت

بهترین دوربین خودرو برای مسافرت دوربینی است که بتواند از هر زاویه ای از خودرو فیلم برداری و عکس برداری کند. دوربینی که بتواند هر زاویه ای از خودرو را تحت تسلط داشته باشد که در صورت وقوع اتفاق قابل بازبینی باشد.

خصوصیات بهترین دوربین خودرو برای مسافرت
امکان ضبط همیشگی دوربین به شما در شناسایی سارق و ارائه تصویر وی به پلیس کمک زیادی می کند.

داشتن حافظه بالا برای دوربین یکی دیگر از ضروریات بهترین دوربین خودرو برای مسافرت است، چرا که شما فرصت زیادی برای انتقال اطلاعات به لپتاپ را نخواهید داشت و یک دوربین خوب باید بتواند میزان اطلاعات زیادی را در خود نگه داری کند.

قابلیت شارژ شدن دوربین در خود ماشین یکی دیگر از ضروریات مهم در بهترین دوربین خودرو برای مسافرت است. چرا که ممکن است ساعت ها توقف نداشته باشید و دوربینی که بتواند از برق خودرو برای شارژ شدن استفاده کند یک مزیت عالی نسبت به سایر مدل های دوربین دارد.

معرفی بهترین دوربین خودرو برای مسافرت

با مراجعه به صفحه دوربین خودرو در سایت ما می توانید لیست خوبی از دوربین مناسب مسافرت پیدا کنید اما پیشنهاد ما به شما در این مطلب دوربین خودرو سه لنزه فول – کد ۳۳۶۰ می باشد.

دوربین خودرو سه لنزه فول – کد ۳۳۶۰ دارای دوربینی با کیفیت لنز 8 مگاپیکسل می باشد. این دوربین خودرو با توجه به تعداد لنزهایش امکان ضبط هم زمان تصاویر از جلو و عقب و داخل اتومبیل شما را دارد. به نحوی که دوربین جلو خودرو با کیفیت واقعی Full HD 1080p ، لنز ۸ مگاپیکسلی و زاویه دید ۱۷۰ درجه سطح وسیعی از مقابل اتومبیل را پوشش می دهد.

بهترین دوربین خودرو برای مسافرت
تصویر دوربین خودرو سه لنزه فول – کد ۳۳۶۰

با وجود دوربین عقب خودرو و دوربین داخل کابین می توان گفت این دوربین خودرو تمام نواحی اتومبیل شما را پوشش داده و خیال شما را از نظارت دقیق خودرو راحت می کند.

دوربین عقب را می توان به حالت دوربین دنده عقب نیز تبدیل نمود تا به صورت خودکار به حالت دنده عقب رفته و به کمک خطوط راهنمایی که وجود دارد عمل پارک خودرو را به راحتی انجام داد.

دوربین خودرو سه لنزه فول – کد ۳۳۶۰ قدرت تشخیص درجه روشنایی نور در تصویر را دارد و پردازش تصویر را نسبت روشنایی محیط انجام داده تا فیلم هایی که ضبط نموده اید در روشنایی بالا و یا در تاریکی، از حالت بسیار مطلوبی برخوردار باشند.

این دوربین مجهز به تمامی سنسور های حرکتی مهم دوربین ماشین مانند جی سنسور، پارکینگ مد، حساس به حرکت می باشد و در هنگام وارد شدن ضربه به خودرو یا حالت پارک می توان از آن ها استفاده نمود.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

نکات نگهداری خودرو

نگهداری از خودرو و نکات صحیح فنی یکی از دغدغه‌های اصلی مالکان خودرو می‌باشد؛ استفاده نادرست از اتومبیل سبب خراب شدن خودرو می‌شود به طور

ادامه مطلب »