پشتیبانی سریع : ۰۹۱۵۷۰۴۴۴۰۴ – ۰۲۱۷۱۰۵۳۸۳۲ 

اجاره ماشین عروس لاکچری و لوکس

مراسم عروسی یک مراسم هیجان انگیز و فوق‌العاده است که می‌توان آن را بهترین شب زندگی هر فردی ‌نام برد. شبی که یک بار برای هر فردی اتفاق می‌افتد و همه به دنبال رقم زدن بهترین خاطرات در این شب هستند. یکی از تشریفات مراسم عروسی، انتخاب ماشین عروس می‌باشد. اجاره ماشین عروس در بین مردم بسیار باب شده است و افراد زیادی ترجیح می‌دهند خودرو های لوکس و لاکچری را اجاره کنند.

اجاره ماشین عروس لوکس
اجاره ماشین عروس لوکس

مراحل اجاره ماشین عروس

ابتدا باید خودرو مورد نظر خود را انتخاب کنید و سپس یک چک یا سفته معادل ارزش قیمت خودرو به عنوان ضمانت نزد فرد یا موسسه‌ای که ماشین عروس را از آن اجاره می‌کنید، بگذارید و سپس خودرو مورد نظرتان را تحویل بگیرید.

رنگ ماشین عروس

رنگ سفید پر استقبال‌ترین رنگ برای ماشین عروس می‌باشد و بیشتر افراد، ماشین‌هایی با رنگ سفید را برای مراسم خود انتخاب می‌کنند. بعد از رنگ سفید، رنگ مشکی بیشترین طرفدار را دارد. البته سلیقه افراد بسیار متفاوت می‌باشد و هر فردی سلیقه خاص خود را دارد و می‌تواند رنگ مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

اجاره ماشین عروس
اجاره ماشین عروس

قوانین اجاره ماشین عروس

اجاره ماشین عروس، قوانین خاص خود را دارد که طبق قراردادی که با شرکت یا موسس اجاره ماشین عروس می‌بندید، موظف به رعایت قوانین می‌باشند.

از قوانین اجاره ماشین عروس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

. سرعت بالای 100 کیلومتر برساعت مجاز نمی‌باشد.

. حق خروج از شهر را ندارید.

. حداکثر مسافت مجاز 250 کیلومتر می‌باشد.

. در قرار داد، شما متعهد می‌شوید که در صورت بروز حادثه‌ای(تصادف یا خرابی خودرو) موظف به پرداخت هزینه خسارت می‌باشید.

دقت کنید قبل از تحویل خودرو، خودرو از لحاظ فنی مشکلی نداشته باشد زیرا ممکن است گریبان شما را بگیرد.

گل آرایی ماشین عروس

پس از انتخاب ماشین عروس، تزئین و گل آرایی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد.

انتخاب گل برای تزیین ماشین عروس کاملا سلیقه‌ای می‌باشد اما شیک‌ترین و زیباترین گل برای ماشین عروس استفاده از گل‌های رز قرمز می‌باشد. البته اگر رنگ خودرو سفید باشد گل‌ها رز زیبایی دوچندانی به خودرو شما می‌بخشد.

سعی کنید از گل‌ با اندازه‌های کوچک در تزیین خودرو استفاده نکنید زیرا زیبایی چندانی ندارد و به چشم نمی‌آید.

البته به این موضوع نیز توجه کنید که برخی از گل‌ها فصلی هستند و در تمام فصول سال در دسترس نمی‌باشند. در فصل تابستان که هوا گرم است می‌توانید برای جلوگیری از پژمرده شدن گل‌ها، از گل‌های مصنوعی با رنگ‌های مختلف استفاده کنید که اینکار به شما پیشنهاد نمی‌شود.

تزیین ماشین عروس با گل رز
تزیین ماشین عروس با گل رز

اجاره ماشین عروس با راننده یا بدون راننده؟

بسیاری از افراد دغدغه این را دارند که خودرو را با راننده اجاره کنیم یا خیر؟
در جواب به این افراد باید بگوییم که اکثر خودرو‌های اجاره‌ای گران قیمت و لوکس می‌باشند. اگر تجربه رانندگی با یک خودرو لوکس را ندارید بهتر است خودرو را با راننده اجاره کنید زیرا اگر خدایی نکرده تصادف کنید و یا آسیبی به خودرو اجاره‌ای وارد شود در اینصورت شما موظف به پرداخت کل خسارت خودرو می‌باشید.

ثبت خاطرات عروسی

بعد از مراسم عروسی و تلاش زیاد برای تدارکات عروسی، تنها چیزی که برای عروس و داماد می‌ماند فیلم و عکسی است که از این مراسم گرفته شده است. یک شب شکوهمند با خاطراتی شیرین که یادآوری آن همواره لبخند بر لب می‌آورد.

یکی دیگر از المان‌های مراسم عروسی، فیلم‌برداری و ثبت خاطرات می‌باشد که برای همه عروس و دامادها دارای اهمیت ویژه‌ای است.

امروزه در تمام مجالس عروسی فیلم‌برداران و عکاسان حضور دارند و از لحظات زیبا مجلس شما فیلم‌برداری کرده و خاطرات ناب را برای عروس و داماد ثبت می‌نمایند. اما متاسفانه فیلم‌برداران توانایی این را ندارند تا از تمامی لحظاتی که عروس و داماد در داخل خودرو هستند فیلم‌برداری کنند و خاطرات داخل خودرو را ثبت کنند.

اما چگونه تمامی لحظاتی که در داخل خودرو هستیم را ضبط نماییم؟

بهترین و آسان‌ترین راه‌حل این مشکل، استفاده از دوربین خودرو می‌باشد. شما با صرف یک هزینه بسیار کم می‌توانید تمامی لحظات زیبا و خاص داخل ماشین عروس را ثبت کرده و هیچکدام از لحظات زیبا زندگی خود را از دست ندهید.

دوربین خودرو را از کجا بخریم ؟نتیجه‌گیری

زمان مانند برق می‌گذرد و تنها خاطرات است که برای انسان باقی می‌ماند، پس بهتر است برای مهم‌ترین شب زندگی خود به دنبال یک اتفاق نو و عالی بروید و با توجه به بوجه خود بهترین‌ها را برای خود و همسرتان در روز عروسی رقم بزنید.

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که تمایل دارید خودتان راننده ماشین عروس باشید و تجربه رانندگی با ماشین‌های لاکچری و دنده اتومات را ندارید بهتر است هنگام اجاره ماشین عروس، خودرو های لوکس قدیمی را انتخاب کنید زیرا رانندگی با این خودرو ها بسیار راحت می‌باشد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

نکات نگهداری خودرو

نگهداری از خودرو و نکات صحیح فنی یکی از دغدغه‌های اصلی مالکان خودرو می‌باشد؛ استفاده نادرست از اتومبیل سبب خراب شدن خودرو می‌شود به طور

ادامه مطلب »