پشتیبانی سریع : ۰۹۱۵۷۰۴۴۴۰۴ – ۰۲۱۷۱۰۵۳۸۳۲ 

معرفی بهترین دوربین آندوسکوپی ، برای مشاهده هرآنچه که دید مستقیم به آن ندارید

دوربین های مختلف با کاربردهای متنوع وجود دارند. اکثر این دوربین ها در جهت ساده تر کردن کار انسان ها بوجود آمده اند. برای مثال دوربین های خودرو و دوربین های مداربسته برای بالا بردن امنیت خودرو و املاک شما بکار می روند. دوربین آندوسکوپی نیز یکی از انواع دوربین هاست که برای مشاهده و دسترسی به ابزارهایی که در زاویه دید شما نیستند بکار می رود. در این مطلب در رابطه با این نوع دوربین توضیحات کاملی می دهیم و همچنین به شما یک مدل از بهترین و پرطرفدارترین دوربین های آندوسکوپی را معرفی می کنیم.

 دوربین آندوسکوپی چیست؟

آندوسکوپی اصطلاحی است که برای نامگذاری نوعی خاص از دوربین ها بکار رفته است. این دوربین ها که به دوربین های چشم ماری نیز معروفند دارای لوله ای هستند که در انتهای آن یک دوربین وجود دارد. طول لوله در مدل های مختلف دوربین آندوسکپی متفاوت است و همچنین کیفیت دوربین و سایر مشخصات دوربین نیز در هر مدل تفاوت هایی دارد.

مهم ترین دلیل استفاده از دوربین های آندوسکوپی برای زمانی است که شما بخواهید محیطی را که دسترسی به آن سخت است را مشاهده کنید. از جمله این محیط ها داخل آب، لوله، چاه، معدن و … می باشد.

دوربین آندوسکوپی
دوربین آندوسکوپی بایستی در برابر ضربه و سایر عوامل محیطی مقاوم باشد.

ویژگی های بهترین دوربین آندوسکوپی

دوربین های آندوسکوپی با توجه به کاربردی که دارند بایستی یک سری ویژگی های خاص داشته باشند. برای مثال این دوربین ها بایستی امکان دید در شب را داشته باشند تا بتوانند در مکان های تاریک تصویربرداری کنند. قابلیت ضدآب بودن نیز یکی دیگر از خصوصیاتی است که معمولا در دوربین آندسکوپی وجود دارد.

به دلیل آنکه دوربین های آندوسکوپی از مکان های صعب العبور می گذرد بایستی جنس بدنه خوبی داشته باشد و در برابر ضربه احتمالی مقاوم باشد. داشتن طول کابل مناسب برای دسترسی به محیط های عمیق تر نیز یکی دیگر از خصوصیات مورد نیاز در دوربین های چشم ماری است.

کاربرد دوربین آندوسکوپی
یکی از کاربردهای مهم دوربین های آندوسکوپی در زمینه های مختلف پزشکی می باشد.

  دوربین آندوسکوپی در چه مشاغلی کاربرد دارد؟

دوربین چشم ماری دامنه کاربردی بالایی دارد و اکثر مشاغل می توانند برای خود دلیلی در جهت تهیه و استفاده از این نوع دوربین بیابند. برخی از مهم ترین مشاغلی که از دوربین های آندوسکوپی استفاده می کنند عبارتند از:

·         تاسیسات در جهت بررسی لوله های فاضلاب، بررسی زوایای داخلی هواکش و …

·         بررسی داخل بسته بندی ها و پالت ها در گمرک

·         جستجو در آوار زلزله طوفان و … جهت بررسی بازماندگان

·         باستان شناسی و زیست شناسی

·         غارنوردی

·         صنایع هوا فضا، کشتی، عمران، حفاری و …

·         تعمیرات خودرو

·         بررسی مدارهای داخل دستگاه های صنعتی بدون باز کردن بدنه دستگاه

·         پیدا کردن زوایای ضدسلامتی و کثیف خانه

·         و …

ویژگی های دوربین آندوسکوپی
دوربین های آندوسکوپی قابلیت اتصال و نمایش مستقیم در انواع گوشی ها و کامپیوتر را دارند.

 معرفی بهترین دوربین آندوسکوپی

جهت خرید بهترین دوربین چشم ماری یا همان آندوسکوپی می توانید بر روی لینک ارائه شده کلیک کنید. دوربین ارائه شده دارای قیمت مناسب در کنار ویژگی های مهم یک دوربین صنعتی می باشد. کیفیت بالای تصویربرداری این دوربین، در کنارLED هایی جهت روشن نمودن محیط، داشتن طول کابل 2 متر و لوله انعطاف پذیر بخشی از ویژگی های این مدل دوربین آندسکپی است.

دوربین آندوسکپی معرفی شده قابلیت اتصال مستقیم به موبایل های اندروید و آیفون را دارد. کابل usb دوربین اندوسکپی قابل نصب به کامپیوتر را نیز دارد.همچنین می توان با استفاده از کابل Av این دوربین را به تلوزیون نیز متصل کرد.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

نکات نگهداری خودرو

نگهداری از خودرو و نکات صحیح فنی یکی از دغدغه‌های اصلی مالکان خودرو می‌باشد؛ استفاده نادرست از اتومبیل سبب خراب شدن خودرو می‌شود به طور

ادامه مطلب »