پشتیبانی سریع : ۰۹۱۵۷۰۴۴۴۰۴ – ۰۲۱۷۱۰۵۳۸۳۲ 

نقد و بررسی دوربین خودرو آینه ای دو لنز

وقتی وارد بخش دوربین خودرو در فروشگاه دیجی دوربین می شوید . یکی از محصولاتی که توجه شما را جلب میکند دوربین خودرو آینه ای دو لنز میباشد . این آینه فروش خوبی را تا به امروز داشته است و به همین دلیل قصد نقد و بررسی دوربین خودرو آینه ای دو لنز را داریم تا بتوانید انتخاب خوبی را در دوربین خودرو داشته باشید . در ابتدا به معرفی این دوربین میپردازیم و سپس مزایا و معایب آن را مطرح میکنیم .

دوربین خودرو آینه ای دو لنز
دوربین خودرو آینه ای دو لنز

دوربین خودرو آینه ای دو لنز چیست؟

همگی ما با دوربین خودرو آشنایی داریم . اما دوربین خودرو آینه ای همانطور که از اسمش پیداست بر روی آینه خودرو نصب میشود . این دوربین دارای دو لنز میباشد . و لنز دوم را میتوانید بصور جدا و هر مکانی که خواستید نصب کنید .

این دوربین به همراه آینه خودرو میباشد که بر روی آینه قبلی خودروی شما نصب میشود . بر روی خود آینه یک مانیتور کوچک قرار دارد که میتوانید تصاویر دوربین را از آن تماشا کنید . علاوه بر این میتوانید فیلم و تصاویر خود را نیز از دستگاه ضبط ماشین بر روی مانیتور کوچک پخش کنید .

دور بین خودرو آینه ای

مزایا دوربین خودرو آینه ای دو لنز

در این بخش از نقد و بررسی دوربین خودرو آینه ای دو لنز  قصد داریم مزایای این محصول را بیان کنیم . ممکن است بعضی از این موارد برای شخصی که میخواهد از دوربین خودرو به عنوان دیگری استفاده کنید مناسب نباشد . پس سعی شود بعد از مطالعه این مطلب به صفحه خود محصول با عنوان دوربین خودرو آینه ای دولنز  مراجعه کنید .

دوربین در پشت آینه قرار دارد و به راحتی قابل مشاهده نیست . علاوه بر آن میتوانید دوربین دوم را که اندازی کوچکی دارد در مکانی مناسب جا سازی کنید .

از لنز دوم میتوانید به عنوان دوربین عقب نیز استفاده کنید . و به محض زدن روی دنده عقب ماشین، لنز دوم روشن شده و تصاویر را در نمایشگر بر روی آینه جلوی خودرو نمایش میدهد .

دوربین خودرو آینه ای دارای شارژر فندکی میباشد که دیگر نگران تهیه برق برای این دوربین نخواهید بود . علاوه بر آن یک باتری نیز در خود جای داده است .

دارای قابلیت پارکینگ مد : در این قابلیت دوربین خودرو تا نیم ساعت بعد از خاموش شدن ماشین به فیلم برداری از محیط مشغول است تا اگر اتفاقی افتاد تصاویر را داشته باشد .

صفحه نمایش این دوربین که بر روی آینه نصب است 4.3 اینچ است . کیفیت دوربین نیز 2 مگاپیکسل فول اچ دی است .

لنز دوم دوربین قابلیت دید در شب را نیز دارد .

علاوه بر تصویر میتوانید صدای محیز را نیز بشنوید و ضبط کنید .

زاویه لنز های دوربین خودرو آینه ای دو لنز 170 درجه میباشد .

دوربین خودرو دو لنز
دوربین خودرو دو لنز

معایب دوربین خودرو آینه ای دو لنز

به بخش معایب از موضوع نقد و بررسی دوربین خودرو آینه ای دو لنز رسیدیم . در طراحی دوربین سعی شده است که دوربین معایب کمتری داشته باشد .

لنز اول یا اصلی دوربین بطور ثابت بر روی آینه خودرو نصب میشود و قابلیت جابجایی ندارد . برای کسانی که میخواهند یک لنز را برای تصویر برداری از جلوی خودرو داشته باشند مناسب است .

پخش فیلم از فلش بر روی مانیتور آینه که یک مزایا حساب میشود اما ممکن است خطر آفرین باشد . سعی خود را بکنید تا در هنگام رانندگی به دیدن فیلم یا کلیپ در این آینه خود داری کنید .

لنز اصلی دوربین دارای دید در شب نمیباشد .

دوربین خودرو آینه ای دو لنز
دوربین خودرو آینه ای دو لنز

 

اگر تجربه استفاده از این دوربین را داشته اید و یا معایب و مزایایی را از این محصول در نظر دارید در بخش نطرات بیان کنید . 

 

 

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

نکات نگهداری خودرو

نگهداری از خودرو و نکات صحیح فنی یکی از دغدغه‌های اصلی مالکان خودرو می‌باشد؛ استفاده نادرست از اتومبیل سبب خراب شدن خودرو می‌شود به طور

ادامه مطلب »