پشتیبانی سریع : ۰۹۱۵۷۰۴۴۴۰۴ – ۰۲۱۷۱۰۵۳۸۳۲ 

دوربین وای فای خودرو چیست و چه خصوصیاتی دارد؟

دوربین وای فای خودرو یکی از انواع دوربین های خودرو می باشد. برای اطلاع از مزیت های این نوع دوربین ها ابتدا بایستی در رابطه با ماهیت دوربین وای فای و طریقه ارسال اطلاعات ضبط شده، بدون نیاز به کابل و از طریق وای فای داخلی دوربین بدانیم. در این مطلب به طور کامل در رابطه با دوربین وای فای خودرو و مزیت های آن توضیح داده و چند نمونه از بهترین دوربین های مداربسته وای فای را به شما معرفی می کنیم.

مزیت داشتن دوربین وای فای خودرو

استفاده از کابل جهت انتقال اطلاعات کم کم به یک روش منسوخ شده و وقت گیر تبدیل شده است و اکثر افراد برای انتقال اطلاعات به موبایل یا کامپیوتر به دنبال روش های بی سیم سریع هستند.

دوربین وای فای خودرو با بهره مندی از وای فای داخلی دوربین، این امکان را به صاحبین خودرو می دهد که تصاویر و ویدئوهای تهیه شده را در هر لحظه ای از طریق گوشی یا کامپیوتر بررسی کنند.

این تکنولوژی برای چک کردن ویدئو در حضور افسر راهنمایی رانندگی و مامور بیمه و همچنین اشتراک سریع در صفحات اجتماعی نیز کارا می باشد به علاوه اینکه ذخیره آنی اطلاعات در حافظه سیستم کمک می کند تا هیچ ویدئوی قدیمی را از دست ندهید و تمامی فیلم های ضبط شده برای همیشه در سیستم شما ثبت شوند.

دوربین وای فای خودرو
دوربین وای فای خودرو از طریق وای فای داخلی قابلیت نمایش ویدئوها از طریق اپلیکیشن در گوشی را دارا می باشد.

قیمت دوربین وای فای خودرو

معمولا آپشن وای فای در کنار آپشن های مفید دیگر در یک دوربین خودرو قرار می گیرد و دوربین هایی که قابلیت وای فای دارند سیستم قوی را شامل می شوند. بهتر است در خرید دوربین وای فای چندان به دنبال دوربین وای فای ارزان نباشید. کالاهای دیجیتال از دسته کالاهایی هستند که در تهیه آن ها بحث ارزان بودن قیمت چندان توجیه شده نیست.

چرا که ارزان بودن زیاد دال بر این است که کالای دیجیتال مد نظر یا مشکل دار است یا اینکه آپشن چندان خاصی ندارد. البته به این موضوع نیز توجه کنید که برخی از سایت های فروش دوربین خودرو یک دوربین را با قیمتی بسیار بالاتر از ارزش واقعی اش می فروشند و باید در رابطه با قیمت دوربین خودرو کمی تحقیق کنید.

معرفی بهترین دوربین وای فای خودرو

فروشگاه اینترنتی دیجی دوربین یکی از معتبرترین شرکت های دوربین در کشور می باشد که انواع و اقسام دوربین های خودرو با ویژگی های مختلف از جمله دوربین وای فای خودرو در فروشگاه ما به فروش می رسند.

تیم پشتیبانی ما به صورت تمام وقت در خدمت شما عزیزان می باشند تا در رابطه با تهیه دوربین مناسب با قیمت مد نظر شما مشاوره دهند. در این بخش نیز ما دو مورد از بهترین دوربین وای فای خودرو را جهت معرفی به شما آماده کرده ایم که با مراجعه به فروشگاه دوربین خودرو ما می توانید به مشخصات کامل این دو محصول و لینک خرید آن ها دست یابید.

معرفی دوربین وای فای خودرو
دوربین وای فای دار هم قابلیت ذخیره فیلم بر روی حافظه داخلی و هم ارسال از طریق وای فای را دارد.

دوربین خودرو وای فای دو لنزه

دوربین خودرو وای فای دو لنزه یکی از بهترین دوربین های خودرو می باشد که علاوه بر داشتن وای فای آپشن های عالی دیگری همچون مخفی بودن، کیفیت ضبط بالا، زاویه دید بالا نیز می باشد. این دوربین دو لنز جداگانه دارد که می توانید آن را برای ضبط منظره جلو، عقب و داخل خودرو استفاده کنید.

دوربین خودرو وای فای دار تک لنز – کد ۱۳۰۰

دوربین خودرو وای فای دار تک لنز دارای کیفیت Full HD 1080P بوده و وجود لنز ۵ مگاپیکسلی آن با زاویه دید ۱۷۰ درجه، این دوربین خودرو را به یک دوربین قدرتمند تبدیل نموده است. وجود وای فای داخلی در دوربین خودرو باعث شده که به راحتی و با نصب اپلیکیشن روی موبایل(اندروید و IOS) با دوربین به صورت بی سیم ارتباط برقرار نموده و فیلم های ضبط شده روی دوربین خودرو را مشاهده نمود.

فهرست مطالب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مقالات مرتبط

نکات نگهداری خودرو

نگهداری از خودرو و نکات صحیح فنی یکی از دغدغه‌های اصلی مالکان خودرو می‌باشد؛ استفاده نادرست از اتومبیل سبب خراب شدن خودرو می‌شود به طور

ادامه مطلب »